معرفی سبک های مبارزه مانند اژدها: ایشین در تریلر گیم پلی جدید

دانلود فیلم آپارات

بازی Like a Dragon: Ishin برای کاربران پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس در تاریخ 21 فوریه 2023 (2 مارس 1401) در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC گنجانده شده است.

Like a Dragon: چهار سبک مبارزه ایشین به بازیکنان این امکان را می دهد تا با استفاده از سلاح ها و توانایی های مختلف به مقابله با دشمنان بپردازند.

Like a Dragon: Ishin دارای چهار سبک مبارزه است که بازیکنان می توانند بین آنها جابجا شوند. سبک های Swordsman و Gunsman هر کدام بر روی سلاح های خاصی تمرکز دارند. در حالی که سبک Wild Dancer بیشتر بر روی حرکات سریع و هوشمندانه و استفاده ترکیبی از شمشیر و اسلحه تمرکز دارد. سبک Brawler مربوط به مشت و لگد است که بیشتر نماینده طرفداران یاکوزا هستند.

Like a Dragon: Ishin به دلیل زمان بندی وقایع، شخصیت های جدید و قرار دادن بازیکنان در نقش یک سامورایی، تجربه ای بسیار متفاوت از بازی های Yakuza ارائه می دهد. با این حال، این بازی دارای المان های آشنا برای علاقه مندان به سری خواهد بود که از بین آن ها می توان به چند سبک مبارزه اشاره کرد. در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که سگا تریلر جدیدی از گیم پلی بازی منتشر کرده است تا این سبک های مبارزه را به نمایش بگذارد.

بخوانید  تریلر جدید بازسازی Silent Hill 2 بر اساس نسخه قدیمی بازی ساخته شده است