تاریخ عرضه جدید Xbox در سال 2024 تایید شده است

مایکروسافت رسما یک نمایشگاه جدید ایکس باکس را در سال 2024 به همراه یک نمایش زنده در ماه آینده معرفی کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی در زمان برگزاری Xbox Game Show 2024 تایید شد مایکروسافت امروز اعلام کرد که نمایشگاه Xbox جدید در روز یکشنبه 9 ژوئن 2024 (20 ژوئن 1403) ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می شود. پس از پایان نمایش، طرفداران می توانند منتظر یک دموی زنده انحصاری از بازی باشند که نامی از آن اعلام نشده است، اما با توجه به تصویر منتشر شده، می توان انتظار داشت که بازی کاملا جدید Call of Duty در سال جاری رونمایی شود. مستقیم.

مایکروسافت همچنین تایید کرد که در این رویداد می‌توانید انتظار بازی‌های جدیدی از Xbox، Bethesda و Activision Blizzard را به همراه شرکت‌های همراه داشته باشید. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست جز اینکه می‌توانیم در سال‌های 2024 و 2025 منتظر بازی‌های بزرگی از مایکروسافت باشیم و همچنین باید آماده ارائه Gears 6 در ویترین جدید Xbox باشیم. Verge Media همچنین تایید کرد که بازی جدید Kalaf Duty پس از نمایش به طور انحصاری به صورت زنده رونمایی خواهد شد.

این رسانه همچنین مدعی شد که گسترش Shattered Space برای Starfield در ماه سپتامبر، بازی جدید Call of Duty در ماه اکتبر و Avowed و Microsoft Flight Simulator 2024 در ماه نوامبر (آبان یا آذر) منتشر خواهند شد. ) و ایندیانا جونز و دایره بزرگ قرار است در دسامبر سال جاری (آذر) اکران شود. The Verge ادعا کرد که Xbox Showcase بر روی بازی های 2024 و 2025 مایکروسافت تمرکز خواهد کرد.

بخوانید  Star Wars Jedi: Survivor with Punishment را ببینید!

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر