کریس همسورث می‌گوید که در فیلم Thor: Love and Thunder تبدیل به یک تقلید از خود شده است

در حالی که ثور: راگناروک ۲۰۱۷ توسط بسیاری به عنوان بهترین فیلم ثور مورد استقبال قرار گرفت، استقبال از Thor: Love and Thunder زمانی که در سال ۲۰۲۲ در سینماها وارد شد بسیار جالب‌تر بود. Love and Thunder با ۷۶۰.۹ میلیون دلار در سراسر جهان یک موفقیت مالی بود، اما انتقاداتی برای آن وجود داشت. لحن بیش از حد کمدی به دور از مهربانی بود. اکنون کریس همسورث، ستاره ثور، مسئولیت نقص های عشق و تندر را بر عهده می گیرد.

همسورث در یکی از پروفایل های Vanity Fair گفت: «در بداهه و جنون گرفتار شدم و به تقلید از خودم تبدیل شدم. “من فرود نیاوردم.”

همسورث همچنین نارضایتی خود را از حضور اولیه‌اش در نقش ثور در فیلم‌های Avengers به ​​اشتراک گذاشت.

همسورث گفت: «گاهی اوقات احساس می‌کردم که یک نگهبان تیم هستم. “من داشتم خطوط همه را می خواندم و می گفتم: “اوه، آنها چیزهای جالب تری دارند. آنها بیشتر سرگرم می شوند. شخصیت من چه کار می کند؟” همیشه این بود که “شما کلاه گیس را دارید، ماهیچه ها را دارید، لباس را دارید.” بله، من بخشی از این پروژه بزرگ هستم، اما احتمالاً قابل تعویض هستم.

رابرت داونی جونیور، همبازی همسورث انتقام جویان، برای مقاله Vanity Fair نیز مصاحبه کرد و او از این فرصت استفاده کرد و از بازی همسورث در فیلم های Avengers دفاع کرد.

داونی گفت: “اول از همه، اقتباس از ثور به عنوان یک شخصیت بسیار سخت بود – بسیاری از محدودیت های ضمنی – اما او و کن برانا فهمیدند که چگونه از آن فراتر رفته، او را به نحوی قابل دسترس اما خدایی کنند.” “همسورث، به نظر من، پیچیده ترین روان در میان تمام انتقام جویان است. او شوخ طبع و جدی است، اما همچنین دارای محدودیت، آتش و ملایمت است.”

بخوانید  WoW Classic continue de croître et les joueurs ne peuvent pas en avoir assez

علی‌رغم احساسات همسورث در مورد کارش، پروفایل او همچنین می‌گوید که «او همچنین احساس می‌کند که پس از آن چیزی که با Thor: Love and Thunder شبیه دمی بود، به تماشاگران مدیون فیلم دیگری است.» مارول در حال حاضر هیچ فیلم انفرادی دیگری از ثور را در برنامه خود ندارد، اما انتظار می رود این شخصیت در انتقام جویان 5 و انتقام جویان: جنگ های مخفی در تاریخ 1 می 2026 و 7 می 2027 بازگردد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر