تاریخ انتشار تابستانی مورد انتظار Sims Competitor Life By You دریافت می شود

Life by You، سیم‌کارت موردانتظار زندگی Paradox Interactive، سرانجام تاریخ انتشار Early Access را دریافت کرد. پس از یک تاخیر کوتاه، رقیب آینده Sims 4 قرار است در تاریخ 4 ژوئن 2024 برای رایانه های شخصی عرضه شود. این بازی برای پیش خرید و خرید از طریق فروشگاه Steam و Epic Games در دسترس خواهد بود.

Life by You برای اولین بار در مارس 2023 منتشر شد و هدف آن این است که به بازیکنان کنترل بیشتری بر روی گیم پلی خود نسبت به هر سیم کارت قبلی بدهد. در جدیدترین بیانیه مطبوعاتی بازی، Paradox Interactive نوشت: “این دنیا جعبه شنی شماست. انسان های خود را بسازید یا به عنوان هر کسی در داخل بازی کنید – کنترل را در هر زمان با هر شخصیتی که ملاقات کردید عوض کنید. می توانید از نردبان شغلی بالا بروید، انتخاب کنید که مناسب نباشید هر چند وقت یکبار لباس خود را عوض می کنید یا تمایلات جنسی خود را کشف می کنید عاشق شوید.

در حال پخش: زندگی در کنار تو – تریلر

Life by You دارای یک دنیای کاملا باز با حمل و نقل کامل با ماشین، دوچرخه، اسکوتر و روی پای شخصیت شما است. بازیکنان می‌توانند مکالمه‌ها را با گفت‌وگوهای واقعی تماشا کنند و تقریباً تمام جنبه‌های خانه و شهر خود را شخصی‌سازی کنند. و اگر این کافی نیست، Paradox Interactive گفت که این بازی از حالت‌ها و خلاقیت‌های ساخته‌شده توسط بازیکن از طریق پورتال Paradox Mods پشتیبانی می‌کند.

راد هامبل، مدیر کل Paradox Tectonic گفت: «جامعه بازی در قلب Life by You قرار دارد. ما یک جعبه شنی ایجاد کردیم که بازیکنان می توانند هر داستانی را که می خواهند بگویند. خواه عمیقاً شخصی، باطنی، یا تخیلی، آنها می توانند زندگی را به طور کامل زندگی کنند یا قوانین را آن طور که صلاح می دانند زیر پا بگذارند.

آلبوم عکس

Paradox Interactive به‌عنوان استودیو سازنده Crusader Kings، Stellaris و Cities: Skyline، تجربه زیادی در عناوین متمرکز بر استراتژی و شبیه‌سازی دارد. با این حال، Life by You اولین سیم کارت استودیو است. Paradox Interactive گفت که از دوره دسترسی اولیه بازی برای جمع‌آوری بازخورد جامعه استفاده می‌کند که سپس قبل از عرضه کامل بازی اجرا می‌شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر