تصویر لو رفته از Captain America 4 حضور یک شخصیت اصلی را تایید می کند

تصاویر جدید لو رفته از فیلم Captain America: Brave New World دو شخصیت اصلی فیلم را به نمایش می گذارد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ در جریان کمپین تبلیغاتی مک دونالد برای کاپیتان آمریکا 4، اولین نگاه به شخصیت جدید فالکون به دست آمد و در تصویری دیگر، حضور شخصیت اصلی دیگری فاش شد.

این در قسمت پنجم سریال شاهین و سرباز زمستان با بازی سم ویلسون بود آنتونی مکی، عنوان و لباس و لباس فالکون خواکین تورس همراه بازی گنجانده شده است دنی رامیرزتحویل داده شد و همچنین تایید شده است که فالکون جدید در فیلم Captain America: Brave New World ظاهر خواهد شد. در حال حاضر، اولین عکس از طرح جدید فالکون توسط طرفداران فروشگاه مک دونالد گرفته شده است و به نظر بسیار شبیه به نسخه کمیک است. همچنین می توانید ظاهر جدیدی برای سم ویلسون در نقش کاپیتان آمریکا مشاهده کنید.

تصویری از کاپیتان آمریکا در کنار فالکون جدید

فالکون جدید در کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع در آسمان است

ادامه این مقاله ممکن است بخشی از داستان فیلم را خراب کند

اما در عکسی دیگر، اسباب بازی جدیدی که مک دونالد برای تبلیغ فیلم کاپیتان آمریکا 4 آماده کرده است هریسون فورد هالک قرمز در فیلم تایید شده است. پیش از این، لباس پاره‌شده هریسون فورد در صحنه فیلم، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد تبدیل شدن پرزیدنت تاندربولت راس به هالک قرمز ایجاد کرده بود و اکنون با انتشار تصویر منتشر شده، نبرد احتمالی او با سم ویلسون در فیلم قطعی به نظر می‌رسد. اگرچه کیفیت تصویر چندان بالا نیست، اما طرفداران به برخی جزئیات مانند چشمان زرد شبیه به طراحی قرمز هالک در کمیک اشاره کردند.

بخوانید  امکان اضافه کردن والتر وایت به بازی MultiVersus

طراحی هالک قرمز در فیلم Captain America: Brave New World

آنتونی مکی مانند سام ویلسون، همچنین به عنوان کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز با بازی خواکین تورس در نقش شاهین جدید. هریسون فورد مانند رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون به عنوان یک رهبر لیو تایلر در نقش بتی راس، شیره هاس مثل صبرا کارل لمبلی مانند آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای دریافت نقش اصلی، رزا سلزار و ست رولینز، از جمله بازیگران حاضر در فیلم Captain America: Brave New World هستند و به ایفای نقش پرداختند.

فیلم Captain America: Brave New World برای اکران در تاریخ 14 فوریه 2025 (26 بهان 1403) برنامه ریزی شده است. جولیوس آنهاکارگردان فیلم Cloverfield Paradox کارگردانی فیلم Captain America 4 را بر عهده دارد. فیلمنامه اصلی فیلم Captain America 4 مالکوم اسپلمن، کام و راهروی موسمینویسنده مجموعه شاهین و سرباز زمستان اثر دبلیو متیو اورتننویسنده قسمت پنجم سریال شوالیه ماه، بازنویسی فیلمنامه فیلمبرداری صحنه های جدید این فیلم را بر عهده داشته است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر