امکان اضافه کردن والتر وایت به بازی MultiVersus

با توجه به اینکه سری Breaking Bad متعلق به برادران وارنر نیست، افزودن والتر وایت به بازی MultiVersus دور از ذهن به نظر می رسید. با این حال، Player First Games اخیراً پیامی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است که این احتمال را تقویت می کند. استودیو در توییتر سال نو را به طرفداران تبریک گفت و پاسخی از شخصی به نام والتر وایت در حساب توییتر Multiversus دریافت کرد که گفت اگر فقط والتر وایت به فهرست قهرمانان بازی بپیوندد، سال نوی 2023 مبارک خواهد بود. دن ادرطراح اصلی بازی Multiversus در پاسخ به این اکانت گفت: منتظر چیزهای خوب باشید.

طبیعی است که پاسخ Eder باعث انفجاری از گمانه زنی ها در مورد اضافه شدن والتر وایت به مبارزان بازی شد.در حالی که ایده مبارزه والتر وایت با Bugs Bunny و Batman در MultiVersus باورنکردنی به نظر می رسد، افراد زیادی در مورد بازی صحبت می کنند. اکشن ممکن است راه را برای ورود شخصیت های دیگر به بازی هموار کند، به استثنای محصولات Warner Brothers. به عنوان مثال، در گذشته شاهد اضافه شدن Sonic و Solid Snake از سری Metal Gear به سری Super Smash Bros.

بازی مبارزه ای MultiVersus در سال 2022 به صورت رایگان منتشر شد و توانست با قرار دادن شخصیت های معروف دنیای سینمایی دی سی و دیگر برندهای وارنر مانند آریا استارک از سری بازی تاج و تخت، طرفداران زیادی پیدا کند. با این حال بسیاری از طرفداران سری Breaking Bad خواهان اضافه شدن والتر وایت به بازی MultiVersus هستند و طی چند ماه گذشته چندین بار این درخواست را اعلام کرده اند.

بخوانید  نقد و بررسی بازی Bayonetta 3 - زومجی

فهرست مبارزان بازی در حال حاضر شامل شخصیت هایی از Looney Tunes، DC Universe، Gremlins و دیگر فرنچایزها است. بدون شک اضافه شدن شخصیت والتر وایت می تواند این ترکیب را جذاب تر کند. با این حال، طرفداران MultiVersus باید صبورانه منتظر بمانند تا ببینند Player First Games برای آینده چه برنامه ای دارد.

MultiVersus که سال گذشته منتشر شد یک بازی مبارزه ای است که از سری Super Smash Bros الهام گرفته شده است. Ultimate رشد کرده است. در حالی که Super Smash Bros. در حالی که Ultimate Nintendo Switch به طور انحصاری بر شخصیت‌هایی تمرکز می‌کند که بیشتر در بازی‌های ویدیویی ظاهر شده‌اند، MultiVersus فهرستی از شخصیت‌هایی را دارد که قبلاً عمدتاً در برنامه‌های تلویزیونی برادران وارنر و کالاهای لایو اکشن ظاهر شده‌اند.

بازی MultiVersus اکنون به لبرون جیمز ستاره بسکتبال در فهرست مبارزان خود که موردی عجیب و خلاقانه تلقی می شود، خوش آمد می گوید.

طراح اصلی Player First Games به درخواست های طرفداران برای اضافه کردن والتر وایت به فهرست مبارزان MultiVersus پاسخ داده است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در MultiVersus با شخصیت ها با یکدیگر رقابت کنید

MultiVersus اکنون به صورت رایگان بر روی رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.