تصاویر و جزئیات اپیزود افتتاحیه سری انیمیشن NieR: Automata Ver1.1a منتشر شد

مدتی پیش تیم Aniplex شرکت Sony Music Entertainment با انتشار تریلر جدیدی تاریخ انتشار انیمه سری NieR: Automata Ver1.1a را فاش کرد. حال در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که تصاویر و جزئیات جدیدی از قسمت افتتاحیه این انیمه در آستانه پخش آن به اشتراک گذاشته شده است. انیمه سریال Nia: Automata در تاریخ 7 ژانویه 2023 (17 ژانویه 1401) برای بینندگان نمایش داده می شود.

یوی ایشیکاوا به عنوان 2B، ناتسوکی هانا در نقش 9S، هیروکی یاتسوموتو به عنوان پاد 042 و کائورو آکیاما در نقش پاد 153 جزو صداپیشگان انیمه سریال NieR: Automata Ver1.1a هستند. این مجموعه انیمیشنی بر اساس بازی Nia: Automata از PlatinumGames و Square Enix ساخته شده و ماجراهای شخصیتی به نام 2B، یک ربات انسان نما مبارز را دنبال می کند. A-1 Pictures بر این پروژه نظارت می کند.

این تصاویر شخصیت های اصلی انیمه Nia: Automata مانند 2B را نشان می دهد. جزئیات جدیدی از عوامل تولید قسمت اول این انیمه مورد انتظار نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. ریوجی ماسویاماکارگردان انیمه سریال After the Rain نویسندگی، تهیه استوری بورد و کارگردانی قسمت افتتاحیه انیمه و جون ناکایکارگردان انیمیشن سری انیمیشن Sword Art Online به عنوان کارگردان انیمیشن کار می کرد.

عکس ها و جزئیات جدیدی از تیم سازنده قسمت اول انیمه سریال NieR: Automata Ver1.1a منتشر شد.