بیش از 7000 بازی در Steam Deck موجود است

طبق اطلاعات موجود در سایت SteamDB، بیش از 7000 بازی را می توان در Steam Deck تجربه کرد.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا تاثیری با این کنسول احساس کردید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر، آثار جدید تأییدیه سازگاری خود با کنسول قابل حمل ولوو را در زمان عرضه رسمی از سازندگان دریافت می کنند. برای مثال می توان به بازی Last of Us Part 1 اشاره کرد که اخیرا سازندگان آن سازگاری این اثر با Steam Deck را تایید کرده اند. علاوه بر این، Velo در حال کار بر روی کاتالوگ آثار قدیمی است. توسعه‌دهندگان این آثار قدیمی‌تر با انتشار یک به‌روزرسانی، کار خود را روی Stick Deck هموار می‌کنند. می توانید ویدیوی جعبه گشایی Steam Deck را که اخیراً در یک گیمر منتشر شده است تماشا کنید.

جالب است بدانید که نینتندو کنسول قابل حمل خود را با شعار «بیش از 5000 بازی» معرفی می کند. وجود آثار متعدد بر روی هر دستگاه بدون شک توجه گیمرها را به خود جلب می کند.

رقم اعلام شده با تحقیق در مورد اطلاعات موجود در سایت SteamDB به دست آمده است. در حال حاضر، آنها 4419 بازی قابل بازی ارائه می دهند. از طرفی 2709 بازی به عنوان تایید شده شناخته می شوند. مجموع این اعداد به 7128 می رسد. عناوین قابل بازی در استیم به خوبی کار خواهند کرد. با این حال، کاربران ممکن است با برخی از هشدارها مواجه شوند. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد برخی از تنظیمات گرافیکی و بصری را در حین تجربه آنها مدیریت کنید.

بخوانید  لبرون جیمز عاشق پخش بازی های ویدیویی است

اکنون طبق آخرین اخبار دنیای بازی، بیش از 7000 بازی ویدیویی در فروشگاه دیجیتال استیم موجود است که می‌توان آن‌ها را در دک استیم تجربه کرد.

همانطور که احتمالا شما دوستان عزیز یک گیمر می دانید، Valve با راه اندازی سیستم Steam Deck Verified، تشخیص آنچه را که در این فروشگاه دیجیتالی کار می کند و با کنسول Steam Deck سازگار است را برای کاربران آسان کرده است.

از طرف دیگر، ممکن است لازم باشد یک طرح کنترل سفارشی آپلود کنید و از فونت های بسیار کوچک استفاده کنید. اما در آن سوی میدان، آثاری که عنوان Verified را یدک می‌کشند، وضعیت بهتری دارند و همان‌طور که توسعه‌دهنده انتظارش را دارد، کار می‌کنند.

رابط کاربری Steam Deck Velo

تحریریه مجله بازی یک گیمر