لبرون جیمز عاشق پخش بازی های ویدیویی است


لبرون جیمز، ستاره بسکتبال جهان، علاقه خود را برای ورود به استریم بازی های ویدیویی اعلام کرد.

هواداران دنیای ورزش به خصوص بسکتبال حالشان خوب است جیمز له برون آشنا هستند. این بازیکن یکی از چهره های تعیین کننده بسکتبال محسوب می شود و به عنوان یک فوق ستاره حرفه ای به بازی در NBA ادامه می دهد. حالا این بازیکن در حساب توییتر خود از تمایل خود برای ورود به جریان بازی های ویدیویی صحبت کرده است.

اسطوره لس آنجلس لیکرز یکی از بزرگترین طرفداران سری بازی های Madden است و در پست خود به امکان پخش Madden NFL 24 پرداخته است. لبرون جیمز یک گیمر مشتاق در دنیای بازی است و ما بارها او را در ویدیوهای او با پلی استیشن 5 و لوازم جانبی شخصی سازی شده این کنسول با برند خودش.

بازی Madden NFL 24 Electronic Arts جدیدترین نسخه از این سری است که تجربه مسابقات فوتبال آمریکایی را به صورت حرفه ای به علاقه مندان ارائه می کند. با هر انتشار، توسعه دهندگان بازی پیشرفت های قابل توجهی در گیم پلی و انیمیشن ها ایجاد می کنند تا بازیکنان باتجربه و تازه واردان بتوانند از تجربه کامل فوتبال رقابتی آمریکایی لذت ببرند. حالا به نظر می رسد علاقه فوق ستاره لیگ بسکتبال به این سریال ممکن است مخاطبان زیادی و جدید را برای این بازی جذب کند.

توپ و بازیکن فوتبال آمریکایی در بازی Madden NFL 24

لبرون جیمز در توییت اخیر خود از طرفداران خود پرسید که بهترین زمان برای شروع پخش بازی Madden NFL 24 چه زمانی است و سپس از مخاطبان خود در بهترین پلتفرم برای استریم بازی درخواست کرد. در پاسخ به این توییت، بسیاری از طرفداران و دو نفر از بزرگترین بازیکنان صنعت پخش بازی نظرات خود را اعلام کرده است. کاربر Trainwreck، یکی از بنیانگذاران و پخش کننده های Kick، بلافاصله از لبرون جیمز خواست که مستقیماً به پلتفرم آنها بیاید.

بخوانید  محتوای جالبی در راه Helldivers 2 وجود دارد

در طول بود دن کلنسیمدیر عامل توییچ بیشتر دیپلماتیک بود و به لبرون جیمز پیشنهاد داد که از پلتفرم استریم آمازون برای تعامل بهتر با طرفدارانش استفاده کند. دن کلنسی در ادامه به پتانسیل قوی پخش بازی در دو پلتفرم توییچ و یوتیوب برای پیشبرد درخواست دیپلماتیک خود اشاره کرد.

اگرچه این توییت فقط یک نظرسنجی برای افزایش آگاهی لبرون جیمز در مورد پلتفرم‌های استریم بازی است، به نظر می‌رسد در آینده شاهد پخش‌های هیجان‌انگیز او باشیم. این بازیکن NBA تاکنون چالش ها و محتوای بازی های ویدیویی مختلفی را پشت سر گذاشته است و به نظر می رسد ادامه این حرفه در دوران بازنشستگی برای او جالب باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر