شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود و شرکت با مسئولیت محدود در دفتر ثبت


«الی ثبت» در این مقاله به بررسی شرایط ثبت شرکت سهامی خاص و مسئولیت های پیرامون آن می پردازد.

ثبت شرکت این یکی از مهمترین مواردی است که این روزها سوالات زیادی در مورد آن ایجاد می شود. بهتر است بدانید که برای ثبت نام شرکت سهامی خاص یا سهامی خاص، اولین قدم این است که نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشید و سپس اقدام به ثبت نام کنید. در این شرایط، مشاوره با یک وکیل و مشاوره حقوقی می تواند به شما کمک کند تا با احتیاط لازم را ادامه دهید و به شما امکان می دهد در سریع ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید.

راشرکت با مسئولیت محدود چیست؟

مربوط به ثبت شرکت با مسئولیت محدوداول از همه، شما باید با این مفهوم آشنا باشید. شرکت سهامی خاص شرکتی است که سهام آن در بورس قابل معامله نباشد. اما مردم به راحتی آن را معامله می کنند. در این جامعه همه سرمایه داران باید سرمایه لازم برای تشکیل آن را تامین کنند و بخشی از آن به عنوان سپرده در بانک گذاشته شود. بنابراین کسانی که مایل به راه اندازی این کسب و کار هستند باید شرایط اولیه را داشته باشند تا مراحل ثبت نام را با موفقیت انجام دهند..

راشرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود

اکنون که مفهوم شرکت با مسئولیت محدود را می دانید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه یک شرکت را راه اندازی کنید.. برای اینکه در این روند قرار بگیرید و کار خود را بدون مشکل پیش ببرید، بهتر است به همه شرایط توجه کنید و از قبل آماده کنید.. پس از اطمینان از درست بودن همه چیز، می توانید با خیالی آسوده اقدام کنید و کسب و کار شما ثبت خواهد شد.. در ادامه شما را با شرایط این تجارت آشنا می کنیم.

راسرمایه گذاران

جهت درخواست ثبت شرکت با مسئولیت محدود حضور سرمایه گذاران اولیه الزامی است. در این شرایط به حداقل سه سهامدار و دو بازرس نیاز خواهید داشت. سهامداران و بازرسان انتخاب شده برای هر شرکت نباید با یکدیگر مرتبط باشند. بهتر است بدانید این سوال بسیار مهم است و باید به خوبی پیگیری شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای همه پیش بیاید و روند ثبت نام را با مشکلات و چالش های زیادی روبرو کند.. با توجه به همه این موارد، بهتر است ابتدا سرمایه گذاران و بازرسان را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید..

بخوانید  کابینت مردان ایکس 97 Arcade1Up گنجینه ای از بازی های مبارزه ای کلاسیک مارول است.

رابلوک بخشی از پایتخت

موضوع دیگری که در ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید به آن توجه کنید مسدود شدن بخشی از سرمایه است.. برای این منظور، حداقل باید 35 درصد سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این کسب و کار باید در حساب بانکی مسدود شود. البته باید بدونی 35 درصد ممکن است بسته به شرایط و میزان هر شرکت تغییر کند. به همین دلیل باید با یک وکیل حرفه ای تماس بگیرید و جدیدترین و قطعی ترین اطلاعات را از آنها دریافت کنید..

رامدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید مدارک خود را تهیه کنید. این سوال بسیار مهم است و نقص در مدارک باعث می شود کار شما به خوبی پیش نرود.. این اسناد به شرح زیر است:

  • تهیه مدارک شناسایی: در این مرحله باید شناسنامه و کارت ملی کلیه کسانی که به عنوان سهامدار در ثبت این شرکت فعال هستند ارائه شود..

  • پس زمینه بد: یکی دیگر از مهم ترین مواردی که تمامی سرمایه گذاران و موسسان شرکت باید تهیه کنند گواهی سوء پیشینه است.. دریافت گواهی سابقه بد ممکن است مدتی طول بکشد. به همین دلیل افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار را دارند باید به این سوال توجه کنند و برای آن آماده شوند..

  • بلوکه شدن وجوه: یکی از مواردی که در هنگام ثبت نام شرکت باید به آن توجه کنید مسدود شدن بخشی از سرمایه است.. همانطور که در بالا اشاره کردیم، تقریبا 35 درصد سرمایه شرکایی که شرکت را ایجاد می کنند در بانک بلوکه شده و این فیش با سایر مدارک به قسمت ذیصلاح ارائه می شود..

  • کد ثنا را دریافت کنید: از آنجایی که این یکی از مهم ترین بخش های ثبت کسب و کار است، افرادی که مایل به انجام موفقیت آمیز این فرآیند هستند باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده و سپس کد اداری را دریافت کنند.. دریافت این کد بسیار مهم است و به کاربران توصیه می شود در مراحل اولیه این کار را انجام دهند. زیرا این کار به آنها اجازه می دهد تا کار خود را به درستی انجام دهند و با در نظر گرفتن اینکه این کارها زمان بر است و در سایر مراحل روی سرعت کار تاثیر می گذارد، می تواند به افراد کمک کند تا مراحل ثبت نام را به خوبی پشت سر بگذارند و به اهداف خود برسند..

  • دریافت قولنامه مبنی بر عدم وجود روابط خانوادگی بین بازرسان: کسانی که در یک شرکت سهامی خاص حسابرس هستند باید سوگندنامه ای تنظیم کنند که هیچ رابطه سببی یا نسبی با یکدیگر ندارند..

  • سوگندنامه مدیران را دریافت کنید: همچنین سوگندنامه دیگری تنظیم شود مبنی بر اینکه این شرکت هیچ گونه فعالیت غیرقانونی بر خلاف مصالح جمهوری اسلامی انجام نخواهد داد..

بخوانید  بازی Ghost of Tsushima با بودجه نسبتا کم ساخته شده است

راشرکت با مسئولیت محدود چیست؟

کسانی که می خواهند ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای اقدام باید از آن آگاهی کامل داشته باشند. شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که توسط دو یا چند نفر برای انجام یک فعالیت تشکیل می شود. در این تجارت، شرکا بر اساس میزان سرمایه ای که در تجارت سرمایه گذاری کرده اند، مسئولیت بدهی ها و تعهدات تجارت را بر عهده دارند.. تشکیل این شرکت ها نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد و تمامی افرادی که تمایل به ثبت آن دارند باید شناخت کاملی از تمامی جوانب شرکت با مسئولیت محدود داشته باشند.. بدون شک مشاوره با مشاور می تواند اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد و به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید..

راشرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود بهتر است به نکات زیر توجه شود:

  • عموماً شرکت با مسئولیت محدود زمانی ثبت می شود که شرکا اختیار و رضایت داشته باشند و این رضایت باید به طور رسمی اعلام شود..

  • این شرکت نباید اقدامات مغایر با قوانین ملی کشور انجام دهد..

  • معاملاتی که قرار است در این تجارت انجام شود باید قانونی باشد و نظم عمومی را برهم نزند.

  • قرارداد رسمی طبق مواد 47 و 48 قانون باید نوشته شود و همه شرکا آن را امضا کنند.

  • در قرارداد باید دقیقاً قید شود که شرکای غیر پولی چه سهمی در مشارکت دارند.. همچنین، مواد 96 قانون تجارت تشکیل این شرکت را تا پرداخت نقدی کل سرمایه موکول کرده است..

بخوانید  بهترین فیلم های هندی | ۵۰ فیلم بالیوودی در ژانرهای مختلف

از آنجایی که آگاهی از هر یک از این موارد مستلزم دانش حقوقی است، باید ثبت شرکت با مسئولیت محدود را به کسانی بسپارید که در این زمینه تخصص کافی دارند..

رابرای ثبت شرکت با مسئولیت محدود به کجا باید مراجعه کرد؟

تا کنون سعی شده است اطلاعات کاملی از مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اختیار شما قرار دهیم.. همانطور که می بینید، در هر دو مورد، مواردی که باید در نظر بگیرید می تواند دشوار باشد و باید مراحل خاصی را دنبال کنید و تمام اسناد را آماده کنید.. برای موفقیت در این زمینه و انجام موفقیت آمیز کار ثبت نام می توانید با ثبت نام الی تماس بگیرید و مشاوره تخصصی دریافت کنید و کار خود را به آنها بسپارید..

منبع : https://elisabt.ir/

تحریریه مجله بازی یک گیمر