توسعه دهنده Overwatch 2 انتظار واکنش شدید کاربران Steam را داشت


به نظر می رسد که توسعه دهنده Overwatch 2 انتظار داشت این بازی با نقدهای منفی کاربران استیم بمباران شود.

امسال بلیزارد بازی Overwatch 2 را روی استیم منتشر کرد تا کاربران این فروشگاه برای اولین بار نسخه ای از این مجموعه را تجربه کنند. با این حال انتشار این بازی محبوب با استقبال خوبی از سوی کاربران استیم مواجه نشد و تعجبی ندارد که آن را با بازخوردهای منفی و نقدهای مختلف بمباران کنند. اکنون مشخص شده است که توسعه دهنده Overwatch 2 انتظار داشت این اتفاق بیفتد.

اندی بلفوردرئیس سابق جامعه مخاطبان Overwatch، گفت که توسعه دهندگان از مدیران بلیزارد خواستند تا به موج عظیم نقدهای منفی در Steam پاسخ دهند، اما مدیریت او را نادیده گرفت. به گفته بلفورد، بابی کوتیک که در آن زمان مدیرعامل بلیزارد بود، شخصا دستور داد که نگرانی های تیم سازنده Overwatch 2 نادیده گرفته شود.

اندی بلفورد می‌گوید: «زمانی که قصد داشتیم بازی Overwatch 2 را در Steam منتشر کنیم، تیم تحت رهبری من بارها به مدیریت بلیزارد در مورد احتمال بمب‌گذاری بازی یا واکنش‌های منفی هشدار داد. ما از آنها خواستیم به منابع و اطلاعات بیشتری برای پیش‌بینی بهتر تقاضای کاربران و تأیید انتظارات آنها دسترسی داشته باشند، اما مدیریت صراحتاً همه درخواست‌ها و نگرانی‌های ما را رد کرد.

نبردهای هیجان انگیز در بازی Overwatch 2

مدیر سابق انجمن Overwatch در ادامه توضیح داد که تمام تلاش خود را کرد تا توسعه دهندگان Overwatch 2 با نقدهای منفی یا پیام های تحریک آمیز بمباران نشوند، اما در نهایت این تصمیم بابی کوتیک بود که بازی را بدون هیچ گونه پشتیبانی اضافی منتشر کند. یک سیاست ضد در Steam ارسال کنید. به گفته بلفورد، این تنها یکی از اتفاقات رایج در بلیزارد تحت رهبری بابی کوتیک بود و پیامدهای این تصمیمات مدیریتی ضعیف همیشه به کمترین دستمزد و فعال ترین کارمندان آسیب می رساند.

بخوانید  منتظر انتشار بسته الحاقی Starfield در آینده نزدیک باشید

Overwatch 2 زمانی روی Steam راه اندازی شد که بازیکنان از کاهش کمپین روایت و محتوای ضعیف PvE شکایت کردند. به نظر می رسد انتخاب این زمان انتشار در استیم یکی از بزرگترین اشتباهات تیم مدیریت بلیزارد بوده و تیم جامعه Overwatch به خوبی از این عواقب آگاه بوده است.

بابی کوتیک اخیراً پس از سال ها مدیریت جنجالی اکتیویژن بلیزارد را ترک کرد و جالب است بدانید که پس از جدایی این فرد، توسعه دهندگان نه تنها خاطرات خوش خود را در دوران مدیریت وی ذکر نکرده اند، بلکه افرادی هستند که شروع به افشای سیاست های ترسناک و خاص او کردند. . شیوه مدیریت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر