منتظر انتشار بسته الحاقی Starfield در آینده نزدیک باشید

Bethesda احتمالاً در حال آماده شدن برای معرفی رسمی افزونه Shattered Space برای Starfield است.

زمانی که Starfield هنوز منتشر نشده بود، می دانستیم که این اثر حاوی یک بسته الحاقی به نام Shattered Space خواهد بود. در اواخر سال 2023، Bethesda رسما تایید کرد که DLC در سال 2024 منتشر می شود و مکان ها، لباس ها، تجهیزات و محتوای داستانی جدیدی را به بازی اضافه می کند.

بسته الحاقی Shattered Space هنوز فاش نشده است و اطلاعات دقیقی در مورد آن نداریم، اما به نظر می رسد که Bethesda در حال آماده شدن برای معرفی این DLC و انتشار اولین تریلر آن است. اخیراً یکی از کاربران انجمن Reddit در صفحه SteamDB Starfield متوجه این موضوع شده است یک مورد به عنوان نرم افزار ناشناخته در قسمت DLC اضافه شده است که قبلا فقط شامل ارتقاء نسخه پریمیوم بازی و پیش خرید DLC بود.

این تغییر در صفحه است SteamDB باعث شده است تا کاربران حدس بزنند که در آینده نزدیک شاهد عرضه رسمی بسته الحاقی Shattered Space خواهیم بود. جدا از اولین بسته الحاقی Starfield، در سال 2024 شاهد اضافه شدن محتوای دیگری به این اکشن RPG علمی تخیلی از Bethesda، ویژگی های جدید گیم پلی، گزینه های کشتی سازی، راه های جدید سفر و پشتیبانی کامل از مودینگ خواهیم بود. این تنها یکی از آنهاست و بخشی از برنامه های Bethesda برای این بازی است.

Starfield اکنون در سری Xbox در دسترس است طبق آمار منتشر شده، این بازی تا پایان دسامبر 2023 بیش از 13 میلیون بازیکن را شامل می شود.

بخوانید  رویاها همچنان حمایت خواهند شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر