این احتمال وجود دارد که Outlast 3 قبل از نسخه چندنفره این سری تولید شده باشد

سازنده The Outlast Trials معتقد است که این بازی می توانست پس از The Outlast 3 منتشر شود.

Outlast Trials جدیدترین اثر ترسناک Red Barrel Games است که قرار است در تاریخ 15 اسفند 1402 (5 مارس 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس منتشر شود. بازیکنان Steam در دسترسی زودهنگام از می 2023 و اخیراً فیلیپ مورینطراح اصلی بازی تایید کرد که این پروژه به مدت 6 سال در دست توسعه بوده است.

حالا طرفداران سری Outlast می خواهند در این لانگ شات بیشتر درباره انگیزه های تیم سازنده برای تولید اسپین آف به جای The Outlast 3 بدانند. مورین در این مورد به رسانه Windows Central توضیح داد:

ما می‌توانستیم The Outlast 3 را خیلی زودتر منتشر کنیم. کمی خسته بودیم و حدود چهار یا پنج ماه طول کشید تا اعضای تیم به Unreal Engine 4 منتقل شوند، بنابراین لازم بود از فناوری‌های جدید استفاده کنیم. در حالی که ما به این فکر می‌کردیم. ایده هایی برای بازی بعدی، بالاخره تصمیم گرفتیم این بار به سراغ چند نفره برویم زیرا می خواستیم با شروع یک پروژه جدید چالش جدیدی برای خود ایجاد کنیم، شبیه به تلاش برای جذاب تر کردن داستان The Outlast 2 نسبت به بازی اول.

مبارزه با هیولاهای ترسناک در The Outlast Trials

مفهوم اصلی The Outlast Trials به عنوان توسعه ای در قسمت اول این مجموعه در نظر گرفته شد. تیم طراحی به جای گفتن داستان خبرنگاری که تلاش می‌کند آزمایش‌های وحشتناک شرکت مورکف را بررسی کند، می‌خواست داستان گروهی از خبرنگاران را به عنوان قربانیانی که تلاش می‌کنند فرار کنند، تعریف کنند.

بخوانید  ساخت تریلر جدید World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic توسط یک تولیدکننده محتوا

کارگردان Outlast Trials ادامه داد: «شما باید با یکدیگر همکاری کنید و برای زنده ماندن تلاش کنید. این ایده ای بود که ما در مورد چگونگی انجام آن فکر می کردیم. اینگونه بود که به ایده ساخت یک بازی چند نفره رسیدیم. اگر از ابتدا می دانستیم ساخت این بازی چند نفره 6 سال طول می کشد، شاید ابتدا The Outlast 3 را منتشر می کردیم. با این حال، ما از کاری که تاکنون انجام داده‌ایم بسیار راضی هستیم و معتقدیم ارزشش را دارد.»

بازی Outlast Trials در هفته اول دسترسی زودهنگام خود بیش از 500000 نسخه در Steam فروخت و بازخورد مثبتی از بازیکنان دریافت کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر