تلاش برای آزار و اذیت صداپیشه GTA 5 در حین پخش شکست خورد


ند لوک، صداپیشه مایکل دی سانتا در Grand Theft Auto 5، دوباره در حین استریم مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

مدتی است که ند لوک، صداپیشه مایکل در بازی GTA 5، بازی GTA 5 را در یوتیوب پخش کرده است. چندی پیش در حال پخش استریم بود که با تماس تلفنی متوجه شد فردی به قصد آزار و اذیت با پلیس به منزلش تماس گرفته است. در نتیجه جریان قطع شد. این کار Swatting نام دارد و تاکنون برای چندین استریمر اتفاق افتاده است. بنابراین پلیس مسلح به خانه آنها رفت و حتی تعدادی از بنرها را دستگیر کرد.

حالا بعد از چند هفته، ند لوک دوباره در یکی از استریم هایش مورد آزار و اذیت قرار گرفت. او اخیرا در حال استریم بازی Grand Theft Auto 5 بود که دوباره با او تماس گرفت، اما خوشبختانه این بار مشکلی پیش نیامد. هنگامی که با ند لاک تماس گرفت، خونسردی خود را حفظ کرد و پس از پایان تماس گفت: “خوب، جالب بود. تلاش خوبی بود، اما نتیجه نداد. “یک روز دیگر در بلوک، مانند آقای راجرز.”

متأسفانه، جلوگیری از بازنویسی تقریباً غیرممکن است. زیرا ردیابی فردی که با پلیس تماس می گیرد کار سختی است و با استفاده از ابزارهای مدرن امکان گمراهی پلیس افزایش یافته است. در سال های اخیر، تعداد حوادث له شدگی به طور قابل توجهی افزایش یافته و در برخی موارد حتی منجر به مرگ افراد شده است.

ند لوک پس از شروع تولید محتوا در یوتیوب توانست بیش از 175000 بیننده را جذب کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  عدم استفاده از کانکتورهای PCIe Gen5 در کارت‌های گرافیک AMD Radeon RX 7000