ویدیوی سری اکو مبارزات مایا لوپز را نشان می دهد


مارول ویدیو جدیدی از پشت صحنه سریال Echo منتشر کرده است که برخی از صحنه های مبارزه مایا لوپز را نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که مارول ویدیوی جدیدی از پشت صحنه سریال کوتاه اکو را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این ویدیو صحنه هایی از تلاش مایا لوپز برای بازیگر شدن را نشان می دهد. آلاکوا کاکس و نگاهی به رابطه پیچیده مربی و شاگرد بین کینگ پین و اکو می اندازد که این شخصیت را به این زندگی شرورانه و خشونت آمیز سوق داد. سری اکو در دیزنی پلاس و هولو در 19 ژانویه 1402 (9 ژانویه 2024) برای اولین بار پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

سری اکو توسط ماریون عزیز ایجاد شده، یک بار دیگر Alaqua Cox را در نقش مایا لوپز نشان می دهد. شخصیتی که با جینک پین ماجراهای زیادی دارد و در سریال Hawkeye معرفی شد. سریال اکو ماجراهای یک بومی آمریکایی ناشنوا را دنبال می کند که استعداد تقلید از سبک مبارزه هر حریفی را دارد و ویلسون فیسک او را جستجو می کند. هنگامی که این ماجراجویی مایا لوپز را به زادگاهش در اوکلاهاما بازمی گرداند، قهرمان باید با خانواده و میراث خود مقابله کند.

چارلی کاکسبازیگر سریال مدافعان چیس اسپنسربازیگر فیلم هندی وحشی کاردینال تانتوبازیگر رودخانه باد گراهام گرینبازیگر فیلم Die Hard 3 کودی لایتنینگبازیگر آجری دوری جیکوبزبازیگر سریال The Order و جان مک کلارنبازیگر سریال Westworld (Westworld) در کنار Elaqua Cox و وینسنت دن آفریو آنها در سریال اکو به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  انتشار تصویری از پردازنده گرافیکی Navi 32 شرکت AMD
تحریریه مجله بازی یک گیمر