تاریخ شروع فیلمبرداری فصل سوم سریال Mayor of Kingstown اعلام شد


جرمی رنر تایید کرد که فیلمبرداری فصل سوم سریال جنایی شهردار کینگستون از هفته آینده آغاز خواهد شد.

در اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که جرمی رنر نزدیک به یک سال پس از اینکه قربانی یک تصادف مرگبار شد، به دنیای تئاتر بازگشت. طبق گزارشی از اینترتینمنت ویکلی، تولید فصل سوم سریال شهردار کینگستاون ساخته پارامونت پلاس به زودی آغاز خواهد شد. جرمی رنر در حال بازنشر داستان اما لرد او در اینستاگرام تایید کرد که بازیگران و عوامل سریال هفته آینده فیلمبرداری را از سر خواهند گرفت.

مجموعه شهردار کینگستون توسط تیلور شریداننویسنده ای نامزد جایزه اسکار است که با پارامونت برای تولید سریال درام خانوادگی Yellowstone همکاری کرد. تیلور هندلی مانند کایل مک کلاسکی، هیو دیلون در نقش ایان، اما لیرد در نقش آیریس، آیدان گیلن در نقش مرکز میلو، درک وبستر مثل استیوی، همیش آلن هدلی در نقش رابرت و نیشی مونشی در نقش تریسی از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان سریال شهردار کینگ‌تاون آمده است: «سریال شهردار کینگ‌تاون ماجراهای خانواده قدرتمند مک‌کلاسکی را دنبال می‌کند که دلالان قدرت در کینگ‌تاون، میشیگان محسوب می‌شوند. جایی که صنعت زندان تنها تجارت پررونق در منطقه است. با پرداختن به مضامین نژادپرستی سازمان یافته، فساد و نابرابری، این مجموعه به وضوح قصد دارد نظم و عدالت را به شهری که فاقد هر دو است بازگرداند.

در ماه سپتامبر اعلام شد که دایان ویست، بازیگر برنده جایزه امی برای بازی مجدد در نقش مریم مک کلاسکی در فصل سوم شهردار کینگستاون باز نخواهد گشت. MTV Entertainment و 101 Studios مسئولیت تولید این سریال درام جنایی موفق را بر عهده دارند. تیلور شریدان، هیو دیلون، جرمی رنر، ا.ناتوانی فوکو، دیوید سی گلاسر، ران بارکل، باب یاری و مایکل فریدمن آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال شهردار کینگستاون کار می کنند.

بخوانید  تایید توسعه‌ ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened
تحریریه مجله بازی یک گیمر