تایید توسعه‌ ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened

ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened برای عرضه روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.

ما همچنین مکانیک‌های گیم‌پلی کاملا جدیدی را اضافه می‌کنیم و در عین حال مکان‌های اصلی را دوباره خواهیم ساخت تا روش‌های حل معما توسط بازیکنان را گسترش دهیم. تغییرات در داستان و زمان‌بندی آن به این معنی است که صداگذاری کاملا جدیدی انجام خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.



منبع

به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی Frogwares اعلام کرد در حال بازسازی کامل بازی Sherlock Holmes: The Awakened برای عرضه روی پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم است. به‌گفته‌ی تیم سازنده، این پروژه یک بازنویسی اساسی برای داستان نسخه‌ی اصلی که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد، به شمار می‌آید. بااین‌حال به منظور تأمین بودجه‌ی توسعه‌ی این ریمیک، یک کمپین کیک‌استارتر تشکیل خواهد شد.

یارسلاو مارتینیک، سرپرست تیم طراحی ویژه‌ی استودیو Frogwares درباره‌ی این بازسازی اظهار داشت: «هیچ Asset یا کدی از بازی اصلی تغییر کاربری نمی‌دهد. ما اساسا کل بازی را از ابتدا بازسازی خواهیم کرد تا آن را با آنریل انجین 4 اجرا کنیم. با استفاده از تمام فناوری‌های جدید یا تجربیات هوشمندانه‌ای که از انتشار چند ماه پیش Sherlock Holmes: Chapter One کسب شد، بازسازی را انجام می‌دهیم.

ما همچنین در حال بازسازی حرکت دوربین هستیم تا شبیه زاویه‌ی دید بازی‌های سوم شخص مدرن باشد و تمام رابط کاربری، انیمیشن‌ها، صحنه‌های سینمایی را بازسازی خواهیم کرد. فهرست تغییرات همچنان ادامه دارد. این در اصل یک بازی کاملا جدید است که فقط داستان اصلی آن تا حدودی بدون تغییر خواهد ماند».

بخوانید  واکنش یک متخصص اسلحه به سلاح ها در جزیره مرده 2

از نظر محتوای جدید، ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened از تمام قدرت گرافیکی و فنی آنریل انجین 4 استفاده خواهد کرد و درکنار آن تمامی انیمیشن‌ها و صحنه‌های سینمایی اصلاح می‌شوند. همچنین مکانیسم‌های جست‌وجو و کاوشگرانه‌ی گیم‌پلی، ارتقا پیدا می‌کنند و کامل‌تر از گذشته می‌شوند. در همین حال، در داستان رابطه‌ی نزدیک واتسون و هولمز تقویت می‌شود و چند بازنویسی جزئی نیز در داستان اعمال خواهد شد.

با اعلام استودیو Frogwares، ریمیک بازی Sherlock Holmes: The Awakened در حال توسعه است.

Frogwares در ادامه اعلام کرد که مأموریت‌های جانبی اضافی در نسخه‌ی بازسازی وجود خواهند داشت. همچنین در بخش صداگذاری شاهد ضبط صداهای انگلیسی جدید و ترجمه‌ی آن‌ها به چند زبان مختلف خواهیم بود. ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened قرار است دارای ویژگی‌های بهبودیافته جدید، تغییرات در دوربین سوم شخص و رابط کاربری پیشرفته باشد.

شرلوک هلمز جوان در جنگل تاریک در ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened

شرلوک هلمز و واتسون در جنگل تاریک ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened