معرفی رویداد خیریه Loot for Good برای Call of Duty: Warzone 2

اکتیویژن رویداد خیریه Call of Duty: Warzone 2 DMZ Loot for Good را با انتشار تریلر معرفی کرد.

دانلود فیلم آپارات

Call of Duty: Warzone 2 Call of Duty Fundraiser اخیراً رویداد جمع آوری کمک مالی جدیدی را برای حالت Call of Duty: Warzone 2 DMZ راه اندازی کرده است. این رویداد Loot for Good نام دارد و Activision برای فعالیت بازیکنان در DMZ به خیریه Duty Cycle اهدا خواهد کرد. مسابقات به طور خاص، ناشر Call of Duty برای هر بازیکنی که در بازی به 30000 دلار برسد، 1 دلار و برای هر بازیکنی که در بازی به 1 میلیون دلار برسد، 10 دلار پرداخت می کند. بازیکنان می توانند به روز رسانی های روزانه عملکرد خود را در این رویداد ببینند.

Call of Duty Endowment با سازمان های خصوصی حمایت از کهنه سربازان در ایالات متحده و بریتانیا همکاری می کند تا کار برای کهنه سربازان آسان تر شود. طبق گزارش Activision، بازوی خیریه Call of Duty سال گذشته رکورد عملکرد سالانه خود را شکست و بیش از یک میلیارد دلار برای حمایت از کهنه سربازان جمع آوری کرد.

طبق گفته اکتیویژن، افرادی که در مسابقات رویداد Loot for Good شرکت می کنند و موفق به استخراج حداقل 30000 دلار می شوند، یک جایزه درون بازی دریافت می کنند. Activision قصد دارد تمام درآمد حاصل از این رویداد را برای حمایت از کهنه سربازان اهدا کند.

دن گلدنبرگرویداد Loot for Good به طرفداران Call of Duty: Warzone 2 این فرصت را می دهد تا بازی را تجربه کنند. [همان] کاری که آنها همیشه می خواستند انجام دهند حمایت مستقیم از جانبازان است. “این ابتکار نه تنها سرگرم کننده است، بلکه می تواند توجه را به خود جلب کند و آگاهی را در مورد اهمیت یافتن شغل بهتر برای بازنشستگان افزایش دهد.”

بخوانید  یک مک پرو که مک پرو نیست! چه اتفاقی برای قدرتمندترین کامپیوتر اپل افتاد؟

گلدنبرگ افزود: زمانی که 14 سال پیش بخش خیریه را راه اندازی کردیم، هدف ما تمرکز بر وضعیت بد اقتصادی بازنشستگان جنگ بود. تاکنون برای 118000 جانباز شغل معناداری ایجاد کرده ایم. زنان جانباز دو تا سه برابر بیشتر از همتایان مرد خود در معرض بیکاری هستند.»

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در Call of Duty: Warzone 2 با سلاح های غوغا بجنگید