پوسته های Overwatch 2 Cowboy Bebop نوید یک نسخه وفادار از انیمه را می دهند

رویداد Overwatch 2 Cowboy Bebop در 12 مارس آغاز می‌شود و پوسته‌های افسانه‌ای بر اساس شخصیت‌های انیمه محبوب اضافه می‌شود. در حالی که بلیزارد هنوز طرح‌های بازی را به اشتراک نمی‌گذارد، نشان داده است که کدام شخصیت‌ها پوسته‌ها را دریافت می‌کنند و هنر مفهومی را منتشر می‌کنند تا ایده‌ای از ظاهر هر پوسته ارائه دهد.

رویداد Cowboy Bebop تعدادی پوسته، معرفی های قابل توجه و موارد دیگر را به بازی اضافه می کند. پوسته ها عبارتند از Spike Spiegel Cassidy، Faye Valentine Ashe، Jet Black Mauga، Ed Sombra و Ein Wrecking Ball. پوسته Ein Wrecking Ball با شرکت در رویداد توسط همه بازیکنان به صورت رایگان باز می شود و بقیه آن در فروشگاه فروخته می شود. بلیزارد هنوز قیمت و بسته‌های دقیق این لوازم آرایشی را فاش نکرده است، اگرچه بسته‌های قبلی مانند همکاری One Punch Man معمولاً بین 20 تا 30 دلار برای هر بسته شخصیت قیمت دارند.

در حال پخش: Overwatch 2 x Cowboy Bebop | تریلر رسمی همکاری

ایمی دنت، دستیار کارگردان Overwatch 2 در بیانیه‌ای از مطبوعات گفت: «این همکاری راهی فوق‌العاده برای ادای احترام به داستان‌های افسانه‌ای، هنر، انیمیشن و موسیقی مجموعه Cowboy Bebop است. ما امیدواریم که طرفداران و بازیکنان ما با آنچه که ما برای Overwatch 2 آورده‌ایم به همان اندازه که آن را خلق کردند، لذت ببرند.

بلیزارد همچنین تایید کرد که برخی از موسیقی‌های نمادین Cowboy Bebop در طول این رویداد درون بازی قرار خواهند گرفت و احتمالاً در حالت بازی خاص یا در منوی اصلی نمایش داده می‌شوند. طرح‌های پوست درون بازی، همراه با بقیه لوازم آرایشی Cowboy Bebop، در ۱۱ مارس، یک روز قبل از شروع رویداد، در داخل بازی آشکار خواهند شد.

Sombra یکی از پنج قهرمانی است که پوست کابوی بی باپ دریافت کرده است.
Sombra یکی از پنج قهرمانی است که پوست کابوی بی باپ دریافت کرده است.

آلبوم عکس

بلیزارد نگفته است که این رویداد چقدر طول خواهد کشید، اما رویدادهای قبلی معمولاً حدود سه هفته به طول انجامید. Overwatch 2 در حال حاضر در فصل 9 است که حالت رقابتی را تغییر داده است و طرفداران سلامتی زیادی را برای همه قهرمانان به ارمغان آورده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر