اولین نگاه به زره‌آرائیل مک فارلین و چهره‌های بتمن اولین ظاهر

McFarlane Toys سی‌امین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، و اگرچه شروع به ساخت اسباب‌بازی‌ها صرفاً برای طراحی‌های کمیک تاد مک‌فارلین کرد، اما به یک نیروگاه در صنعت اسباب‌بازی تبدیل شده است. در پنج سال گذشته، این شرکت برای رقابت با خط افسانه‌های مارول هاسبرو، چهره‌های گران‌قیمتی را به دی‌سی کامیکس عرضه کرده است. اگرچه انتقاد شده است که مک فارلین عمدتاً در بخش بتمن فعال است، این شرکت ارقامی را بر اساس داستان های کلاسیک DC ارائه کرده و در سراسر پانتئون قهرمانان و شروران DC پخش شده است.

همانطور که گفته شد، وقتی مک فارلین شخصیت‌ها یا طرح‌های بسیار مورد توجه خفاش‌ها را خلق می‌کند، هیاهو تشدید می‌شود. پیش‌سفارش‌های جدیدترین محصولات این شرکت، Azrael Armor Batman و First Appearance Batman، جمعه گذشته کاهش یافت و فروش‌های متعددی را در Amazon و Gamestop مشاهده کرد. طرفداران این زره کلاسیک Azrael را از زمان انتشار فیگور White Knight Azrael در چند سال پیش در Wave 3 می خواستند. اولین حضور بتمن جدیدترین چهره ای است که به اولین خط ظاهری با سوپرمن ملحق شد و Green Lantern آلن اسکات دیر منتشر شد. . سال

اینها تا اواسط ماه مه در دسترس نخواهند بود، اما McFarlane Toys یک نمونه اولیه از هر دو نسخه Azrael Armor و First Appearance Batman را در اختیار GameSpot قرار داده است. پس بیایید به این مجموعه شیرجه بزنیم.

اولین حضور بتمن:

آلبوم عکس

اگر در مورد طرحی صحبت می کنیم که در طول سال ها زیاد انجام نشده است، این طراحی خواهد بود. یک اسباب بازی Mattel و DC Direct وجود داشت، اما بیش از ده سال پیش بود: DC Direct در سال 2004 بود! مجسمه سیاه و سفید بر اساس طرح نیز وجود داشت، اما اکشن فیگورهای زیادی وجود نداشت. این یک طراحی عجیب در نگاه اول است، اما چیزی بلافاصله کلاسیک در آن وجود دارد.

بخوانید  اورکلاک پردازنده Core i9-13900KF تا فرکانس ۶.۱۱ گیگاهرتز در تست جدید

مانند اکثر چهره های مک فارلین، این بتمن دارای 22 نقطه گفتار است و قد 7 اینچی دارد. این بتمن با سه جفت دست ارائه می شود: کف دست باز، مشت گره کرده و حالت پنجه عجیب و غریب، با قابلیت اختلاط و مطابقت. لوازم جانبی آن همراه با یک کلید رنگی آبی پاستلی است، اشاره ای به صحنه ای در کمیک کارآگاه شماره 27 که در آن بتمن از آن برای فرار از محفظه گاز شیشه ای استفاده می کند. خوب

رنگ‌های پهنی دارد که کمربند زرد آن برجسته است. بزرگترین ارتقای این رقم شنل سیمی است. آن‌طور که از Super 7 یا NECA انتظار دارید، پارچه نیست، بلکه پلی استر است که سبک‌تر و راحت‌تر مجسمه‌سازی می‌شود. مجسمه دستکش نیز بسیار زیبا است، با چین و چروک هایی برای آن ظاهر دست ساز میلیاردر که هنوز زره بدن را کشف نکرده بود.

مجسمه سازی خود فیگور عالی است و نسبت به نوشته های قبلی در خط متعادل تر است.

اولین حضور بتمن (نوع Platinum Chase):

آلبوم عکس

بنابراین این دقیقا همان مجسمه اولین ظاهر است، اما با رنگ کاری متفاوت. بیشتر ظاهر رنگ آمیزی کتاب های کمیک کلاسیک با هایلایت های آبی روی چکمه ها، بالای روپوش و داخل شنل دارد.

کلید به خوبی نمایان می شود، زیرا به نظر می رسد که رنگ آن بسیار شبیه به بقیه شکل است. ارسی زرد هنوز خودنمایی می کند، اما شاید رنگ کردن کلید با رنگی متفاوت می توانست چیزها را از نظر بصری چشمگیرتر کند. هر دو چهره به تنهایی عالی به نظر می رسند، اما چیزی در مورد شنل آبی وجود دارد که بدون کت و شلوار عالی به نظر می رسد.

تعقیب و گریز پلاتینیوم دارای نسبت تصویر 1:6 است، به این معنی که در هر جعبه یک عدد در مقایسه با استاندارد وجود دارد.

بخوانید  زیرنویس - زومجی

زره بتمن عزرائیل:

آلبوم عکس

اتفاقات زیادی با این رقم می افتد. دره ژان پل که در ابتدا در Batman: Sword of Azrael ظاهر شد، به دومین بتمن در طول داستان های Knightfall، Knightquest و KnightsEnd در اوایل دهه 90 تبدیل شد. چندین تکرار از این ظاهر بتمن وجود داشته است که معروف ترین آنها توسط جو کوئسادا طراحی شده است. با لباس نایت فال. این رقم در سال 2022 منتشر شد و یافتن آن بسیار دشوار است.

این نسخه برای KnightsEnd طراحی را ساده کرد که قرار بود به قول Quesada “با ژان پل تکامل یابد” و با پیشرفت بتمن تکامل یابد.

مجسمه سازی او بسیار شبیه به مجسمه نایت فال است و پاها، نیم تنه و زره دقیقاً یکسان است. جایی که فرق می کند همان جایی است که اهمیت دارد.

سینه‌پشتی که نماد خفاش را دارد کاملاً جدید است و کلاه و دستکش نیز کاملاً جدید است. همچنین کابل هایی وجود دارد که از پشت او تا مچ دستش امتداد یافته و ظاهر را کامل می کند. نماد خفاش به جای رنگ آمیزی یا برچسب در سینه حجاری شده است و به آن احساس محکمی می دهد که زره باید داشته باشد.

گیره قرمز روی کلاه قرمزی می‌توانست از یک طرح کلی استفاده کند، اما با کمیک‌ها ترکیب می‌شود. اگر هدف اینجا بود، ماموریت انجام شد. نقره‌ای کرومی که برای دستکش استفاده می‌شود، لمس خوبی است و ترکیب قرمز و خاکستری مات را از بین می‌برد.

«بال‌های» خفاش او مجسمه‌ای با جزئیات زیبا دارد، اما تنها چیزی که از دست می‌دهد، مجموعه‌ای از دست‌های «بریده» است که نسخه شوالیه سفید از Azrael داشت. در عوض، یک سری فقط دو مشت گره کرده به ما داده می شود. این یارو چنگال داره، بذار پاره کنه! مفصل بندی اش هم بد نیست اما به دلیل مجسمه سازی زره ​​نمی توانید مچ دستش را بچرخانید. دست های او می توانند بچرخند و آرنج هایش خم شوند. با این وجود، از دست دادن حرکت مچ دست برجسته است.

بخوانید  بازیکنان Destiny 2 به معنای واقعی کلمه پس از رتبه بندی در لایت فال می درخشند

این بتمن شخصیت سنگینی است و مانند بسیاری دیگر به سرنوشتی دچار می شود که از مچ پا پشتیبانی نمی کند. این بهتر از شخصیت‌های White Knight Azrael یا سریال‌های انیمیشنی است که در موج اول منتشر شد، اما باید پایه‌های دو پایه را برای ثبات بیشتر روی صفحه تضمین کند.

Azrael Armor Batman (نوع Platinum Chase):

آلبوم عکس

این مرد

اگر در مورد شخصیتی صحبت می‌کنید که طرفدارانش به مدت پنج سال به آن علاقه دارند، این مرد در رتبه پنج برتر قرار می‌گیرد. وقتی مردم به “عزرائیل بتمن” فکر می کنند، به این مرد در ترکیب اشاره می کنند. آبی تیره و طلایی رنگ‌های بتمن را بازتاب می‌دهند اما در این تصویر باورنکردنی بازسازی شده‌اند.

این یک مجسمه فوق العاده است سکسکه های کوچک مشکلی ندارند، اما از نزدیک به خصوص هنگام استفاده از رنگ قابل توجه هستند.

به دلایلی رنگ روی قفسه سینه و دستکش بیشتر لکه دار به نظر می رسد. این یک برنامه متفاوت است و دارای رنگ آبی هدر است که به جای رنگ کروماتیک نسخه معمولی مات است. گیره نیز تمیز به نظر نمی رسد، اما در میان این دریای آبی بیشتر خودنمایی می کند. طلای متالیک نیز با سرآستین‌های آبی بیشتر ظاهر می‌شود. رنگ زرد دنده تاکتیکی به خوبی با طلایی جفت می شود و آن را به انطباق کاملی با طرح اصلی تبدیل می کند.

باز هم، یکی از این نسخه ها نیاز به دستان باز داشت تا واقعاً شدت ژان پل قدیمی را نشان دهد. از آنجایی که این یک نوع Platinum Chase است، نسخه 1:6 نیز خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر