زمان شروع فصل چهارم Fortnite: چه زمانی از سرورهای Fortnite نسخه پشتیبان تهیه می شود؟

با در نظر گرفتن تمام این موارد، برای کشف یک نقشه جدید، با یک پاس نبرد جدید و سلاح های جدید، و همچنین تمام اسرار دیگری که Fortnite برای ما در نظر گرفته است، آماده شوید. به زودی شما را در اتوبوس نبرد می بینیم!

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

برای یک چیز، برای اعمال آخرین وصله بازی نیاز به خرابی است و می‌توان وصله‌ها را به تأخیر انداخت. حتی اگر Epic در اسرع وقت برای راه‌اندازی فصل 4 بچرخد، همه چیز می‌تواند مانع این برنامه شود. همچنین شایان ذکر است که فصل های جدید سال گذشته (و راه اندازی فصل 3) دارای سیستم صف بندی بودند که توانایی بازیکنان را برای ورود به بازی فراتر از منوی اصلی کاهش می داد. وقتی فردا برای اولین بار Fortnite را شروع می کنید، قطعاً باید انتظار داشته باشید – و انتظار داشته باشید – یک صف داشته باشید. یک فصل جدید تقریباً به بزرگی Fortnite است، بنابراین روز بسیار شلوغی برای Epic و همه بازیکنان Fortnite خواهد بود.

قطع كردن:

حتی زمانی که سرورها آنلاین هستند، به احتمال زیاد زمان انتظار بیشتری به همراه خواهد داشت، اما زمان انتظار شما تنها در صورتی افزایش می‌یابد که کمی دیرتر از سایرین باشید، بنابراین این وضعیتی است که می‌خواهید از قبل برنامه‌ریزی کنید، درخواست دهید. به‌روزرسانی را در اسرع وقت، یا حتی مطمئن شوید که به‌طور خودکار در پلتفرم مورد نظر شما به‌روزرسانی می‌شود تا مجبور نباشید.

بخوانید  Wo Long: Fallen Dynasty چقدر است؟

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

بازی Fortnite Chapter 4 تنها چند ساعت دیگر باقی مانده است. در حالی که Epic به طور عمومی اعلام نکرده است که چه زمانی از سرورهای Fortnite پشتیبان‌گیری می‌شود، برخی از پیشینه‌های تاریخی و استنباط‌های معقول به ما یک پنجره زمانی کاملاً واضح می‌دهد. پاسخ کوتاه: شما زیاد منتظر نخواهید بود. برای پاسخ دقیق تر، به خواندن ادامه دهید. در اینجا زمانی است که می توانید فورتنایت را دوباره بازی کنید.

چه زمانی از سرورهای Fortnite نسخه پشتیبان تهیه می شود؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Fortnite در حال حاضر در حال خاموش شدن برنامه ریزی شده پس از پایان فصل 3 است. این بدان معناست که فصل 4 در راه است و همراه با آن سلاح های جدید، یک جزیره کاملاً جدید و یک پاس نبرد جدید، از جمله چیزهای دیگر ارائه می شود. اما تا زمانی که سرورهای Fortnite به بازیکنان اجازه بازگشت به بازی را نمی دهند هیچ کدام از اینها مهم نیست. Epic دوست دارد این موضوع را شگفت زده نگه دارد، اما تاریخ اخیر نشان می دهد فورتنایت فردا، 4 دسامبر، از ساعت 4:00 تا 7:00 صبح به وقت PT / ساعت 7:00 تا 10:00 صبح به وقت شرقی دوباره قابل پخش خواهد بود.. این پنجره سه ساعته بهترین تخمین ما بر اساس پوشش چندین فصل فورتنایت تا به امروز است، و مانند همیشه، زمان واقعی به دلایل مختلفی ممکن است تغییر کند.

بخوانید  Diablo 4 به زودی برای Xbox Game Pass می آید

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.