راه خود را از طریق خریدهای درون برنامه ای Resident Evil 4 Remake پیدا کنید تا سلاح ها را سریعتر ارتقا دهید

حالت Mercenaries به تازگی به عنوان یک به روز رسانی منتشر شده است. این حالت از چند مرحله تشکیل شده است که در هر مرحله لیان با تمام سلاح های خود شروع به کار می کند و باید تا حد امکان در یک محدودیت زمانی دشمنان را بکشد. Resident Evil 4 Remake در دو هفته اول عرضه 4 میلیون نسخه فروخت. این بازسازی بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی قابل تجربه است.

Capcom در به‌روزرسانی اخیر، خریدهای درون‌برنامه‌ای را به Resident Evil 4 Remake اضافه کرد که امکان ارتقای سریع‌تر سلاح‌ها را فراهم می‌کند.

Capcom خریدهای درون برنامه ای را به Resident Evil 4 Remake اضافه کرده است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا با پرداخت هزینه اضافی، سلاح های خود را سریعتر ارتقا دهند. حالت مزدور اخیراً به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است، اما این به‌روزرسانی با 11 بسته پولی اضافی به نام بلیت‌های ارتقای انحصاری ارائه می‌شود که روند ارتقای سلاح را سرعت می‌بخشد.

قیمت بلیط های ارتقاء انحصاری هر کدام 2.99 دلار است و تعدادی بسته چندتایی وجود دارد که به بازیکنان امکان می دهد 3 یا 5 بلیط را با تخفیف خریداری کنند. اگر بازیکنان بخواهند همه این موارد را دریافت کنند، باید 55.89 دلار برای خرید 23 بلیط ارتقا هزینه کنند. این در حالی است که Capcom قبلاً به هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای برای Resident Evil 4 Remake اشاره نکرده بود.

در توضیحات این بسته های اضافی می خوانیم: “عاشقان اسلحه، چاقو جمع کن ها و عاشقان تفنگ از هر نوع، بلیط نمایشگاه اسلحه شما رسیده است! دقیق تر، بلیطی که باید در مغازه بازرگانی استفاده شود. با این بلیط، صرف نظر از سطح سلاح، شما در هر زمان به ارتقای سلاح منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت. این آیتم به منوی Treasures اضافه می شود و در داده های ذخیره همه بازیکنان در دسترس خواهد بود.”

بخوانید  تاریخ انتشار بازی Ad Infinitum به تعویق افتاد