کارگردانان Super Mario Bros. این تعقیب و گریز حیرت انگیز رنگین کمان را بشکنید



وقتی اکثر مردم برای دیدن فیلم برادران سوپر ماریو به سینما می روند، احتمالاً انتظار یک فیلم انیمیشن خنده دار، جذاب و بسیار زیبا را خواهند داشت. اما چیزی که ممکن است انتظار نداشته باشند یک فیلم اکشن واقعا خوب است. و در حالی که تعداد زیادی سکانس اکشن بسیار بیمار در فیلم وجود دارد، نکته برجسته غیرقابل انکار تعقیب و گریز ماریو کارت به سبک Mad Max در جاده رنگین کمان است.

هشدار: این مقاله حاوی اسپویلرهای فیلم Super Mario Bros است.

بعد از اینکه ماریو و هلو از کل خانواده کنگ علیه بوسر کمک می گیرند، سکانس جاده رنگین کمان تقریباً دو سوم فیلم می شود. همه سوار کارت مورد نظر خود می شوند و به جاده رنگین کمان، میانبری به Bowser’s Dark Land می روند.

اما Bowser آنها را می بیند که می آیند و کمین می کنند و تعقیب و گریز وحشیانه در راه است. و این مقایسه با Mad Max فقط توصیفی نبود – این سکانس در واقع از نظر جاده خشم خوب است.

بنابراین، وقتی GameSpot با کارگردان‌های Aaron Horvath و Michael Jelenic به گفتگو نشست، ما نمی‌توانستیم فکر نکنیم که چگونه این سکانس شگفت‌انگیز کنار هم قرار گرفت.

هوروات گفت: “خب، ما قطعا رویکرد موفقی برای ساخت این فیلم داشتیم. برای من، این یک فیلم 40 ساله است، می دانید و من همیشه به ماریو به عنوان یک بازی اکشن فکر می کردم.” . شخصیت‌ها خنده‌دار به نظر می‌رسند، اما داستان همچنان در خطر است، شما باید شاهزاده خانم را نجات دهید یا جهان یا هر چیز دیگری را در بازی نجات دهید. بنابراین ما می‌خواستیم این حساسیت اکشن را منعکس کنیم.

بخوانید  در آپدیت جدید حالت New Game Plus به Sonic Frontiers اضافه شده است

اما هوروات با خنده گفت: “مایکل و من از انیمیشن تلویزیونی می آییم، جایی که شما بودجه ای برای انجام کاری ندارید، همیشه آسان یا شهودی نبود.”

راه حل آنها؟ تعدادی از هنرمندان مورد علاقه‌شان را که در تلویزیون می‌شناختند، بیاورند، «که احتمالاً هنوز کمی از محدودیت‌های تلویزیونی عقب مانده‌اند» و «ما از نزدیک با آنها کار کردیم تا مثلاً سکانس‌هایی از جنون‌آمیزترین اکشن‌هایی را که می‌توانستیم خلق کنیم».

سکانس جاده رنگین کمان مثال خوبی است.

هوروات با اشاره به مایکل جلینیک، شریک کارگردانی خود در آن فیلم و در فیلم Teen Titans، گفت: «نقشه‌ای در جاده رنگین کمان وجود دارد که مایکل ماه‌ها در حال برنامه‌ریزی آن بوده است، و من فکر می‌کنم شما تقریباً استودیو را شکستید. وقتی این شات اتفاق افتاد، افراد مختلفی در یک شات حضور داشتند، اما معلوم شد که نمادین و زیباست.

هم هوروات و هم جلنیک از خالق یونیکیتی به نام اد اسکودر یاد کردند که نقش اصلی فیلم Super Mario Bros را بر عهده داشت. Jelenic به طور خاص اشاره کرد که Skudder زمان زیادی را صرف کار روی این یک شات طولانی Rainbow Road کرده است.

جلینیک گفت: «او به اندازه هر کسی در حرکت دادن دوربین مهارت دارد. “و بنابراین حتی در تابلوها، دوربین به شکلی باورنکردنی حرکت می کند. و او ماه ها را صرف این کار کرد. [on a single shot in the Rainbow Road sequence]”

“وقتی این تک شات را انجام می دهید، با انیمیشن و نورپردازی و همه این چیزها همه چیز را به طور تصاعدی پیچیده تر می کند. بنابراین این منابع، استعداد و فداکاری همه است. [that made it work]”، گفت Jelenic.

بخوانید  نسخه پلی استیشن 5 بازی Dead Cells این هفته منتشر می شود

هوروات گفت: “من فکر می کنم آن رشته سخت ترین بود. قطعا از نظر فنی سخت ترین بود.” “مثل اینکه، کل جاده مانند یک عنصر جامد مانند یک خیابان که دارای سطح آسفالت یا چیزی شبیه به آن است نیست. این در واقع یک جلوه بصری است زیرا همیشه براق و درخشان است و اثرات ذرات روی آن وجود دارد. بنابراین هر عکس از جاده رنگین کمان دارای بخش جلوه‌های بصری را بگذرانیم که بسیار گران و زمان‌بر است.

هوروات گفت اما ارزشش را داشت.

ما می‌دانستیم که اگر واقعاً بهترین کار را انجام دهیم، لحظه‌ای برجسته در فیلم خواهد بود. و بله، استودیو واقعاً لذت می‌برد، مرد.

جلنیچ گفت که این خوب است، “زیرا ما واقعاً نگران آن رشته بودیم.”

“فکر می‌کنم مواقعی بود که “ما در این مورد مطمئن نیستیم. مطمئن نیستیم که کار کند”، اما فکر می‌کنم زمانی که همه چیز از نظر روشنایی در آخرین نقطه قفل شد. و آهنگسازی و همه این‌ها، همه می‌گویند: «آره، این واقعاً عالی است.» بنابراین ما واقعاً خوش‌شانس بودیم که از این حمایت استودیو برخوردار بودیم.» گفت: Jelenic.

“لحظه های زیادی در این فیلم وجود دارد که از نظر بصری من در برابر هر فیلم لایو اکشن ابرقهرمانی یا هر چیز دیگری مقاومت می کنم. فکر می کنم وقتی صحبت از فیلم های اکشن و ماجراجویی به میان می آید، استودیو در فرانسه یک نوار جدید ایجاد کرد.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پخش تریلر گیم پلی بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition