نسخه پلی استیشن 5 بازی Dead Cells این هفته منتشر می شود

نسخه پلی استیشن 5 بازی Dead Cells قرار است این هفته منتشر شود و به‌روزرسانی رایگان برای کاربران PS4 ارائه شود.

این نسخه شامل تمام بسته های الحاقی قبلی می شود. بدین ترتیب علاوه بر بازی اصلی، بسته های اضافی زیر نیز در نسخه فیزیکی Dead Cells وجود خواهند داشت:

  • ظهور غول
  • دانه بد
  • سقوط مرگبار
  • ملکه و دریا
  • بازگشت به Castlevania

آیا شما از طرفداران سلول های مرده هستید؟ آیا می خواهید نسخه پلی استیشن 5 این اثر را کشف کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Dead Cells همچنان قوی است و به تازگی توانسته روی همه پلتفرم ها فروش داشته باشد. به 10 میلیون نسخه برسد. همچنین اعلام شده است که این بازی ویدیویی تا سال 2025 پشتیبانی خواهد شد.علاوه بر این، انتشار نسخه فیزیکی بازی در ماه آگوست که مصادف با انتشار بسته الحاقی Return to Castlevania است، برنامه ریزی شده است.

بازی سلول های مرده اول سال 2018 منتشر شد، بالاخره این هفته یک به روز رسانی رایگان برای پلی استیشن 5 دریافت خواهد کرد. این نسخه با همان پیشرفت هایی که انتظار می رفت منتشر خواهد شد.

Motion Twin Studio نوشته است: “نسخه PS5 بازی Dead Cells در تاریخ 8 ژوئن (29 ژوئن) به فروشگاه‌های دیجیتال عرضه می‌شود. با بازخورد لمسی، محرک‌های تطبیقی، بازخورد صوتی و Lighting، دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند این ارتقا را به صورت رایگان دریافت کنند. .

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  رابرت داونی جونیور می‌گوید آثار مارول او به دلیل ژانر مورد توجه قرار گرفتند.