رابرت داونی جونیور می‌گوید آثار مارول او به دلیل ژانر مورد توجه قرار گرفتند.



رابرت داونی جونیور اخیراً گفته است که ایفای نقش تونی استارک و مرد آهنی ممکن است یکی از بهترین بازیگرانی باشد که تا به حال بازی کرده است. اما او معتقد است که “به دلیل ژانر کمی مورد توجه قرار نگرفت”.

خبر از به معنای واقعی کلمه ! پادکست (از طريق تنوع)، جایی که داونی جونیور برای یک قسمت ظاهر شد. در حین ضبط پادکست لو، تلفن داونی جونیور شروع به زنگ زدن کرد و لوو را مجبور کرد که بگوید: “این مارول مزخرف است؟ آیا می‌خواهی داستانی را اینجا تعریف کنی؟” پس از اینکه داونی جونیور گفت این تماس تلفنی مربوط به مارول نیست، لو شروع به شوخی کرد که چگونه می‌خواهد او را به تصویر بکشد:

لو گفت: “میدونی چی میگم. عزیزم، این تلفن زنگ میزنه، و من میخوام در اون تماس باشم. میخوام برات مذاکره کنم.” “من می دانم معامله شما چیست. این کاری است که انجام می دهید. شما می گویید، “من برمی گردم و دوباره تونی استارک را برای شما بازی می کنم، زیرا شما آن را خراب کردید. اما من میلیاردها دلار می خواهم.” من می دانم که این رقم باید چقدر باشد، و من اولین دلار درآمد هر فیلم بعدی را می خواهم. این کاری است که من انجام خواهم داد.”

این باعث شد که این دو بر سر این واقعیت که برخی از پروژه های داونی جونیور به اندازه او در MCU موفق نبوده، با هم بحث کنند. او سپس توضیح داد که چگونه برخی از بهترین کارهای خود را زمانی که در MCU بود انجام داد:

بخوانید  واکین فینیکس را در نقش ناپلئون در اولین تریلر فیلم ریدلی اسکات ببینید

داونی جونیور گفت: «بعد از حضور در پیله مارول، جایی که فکر می‌کنم برخی از بهترین کارهایی را که تا به حال انجام داده‌ام، بسیار در معرض دید قرار گرفتم، اما به دلیل این ژانر، کمی مورد توجه قرار نگرفت.[I] من به خودم لطف کردم، زیرا فرش به طور قطعی از زیر من بیرون کشیده شد و همه چیزهایی که من به آنها تکیه می کردم، بر خلاف درک من از اعتماد و امنیت، پسر، آنها تبخیر شدند. و این باعث شد که بتوانم آموزش دهم. »

از زمانی که داونی جونیور در سال 2019 MCU را ترک کرد، این بازیگر در فیلم های دیگری بازی کرد. از جمله آنها می توان به اوپنهایمر کریستوفر نولان، دولیتل و سن 2022 اشاره کرد.

برای اخبار بیشتر در مورد MCU، داستان ما را بررسی کنید و نمی‌دانید که آیا Echo یک طرح بزرگ Kingpin را ایجاد می‌کند و داستان ما که در آن RDJ گفت که Iron Man در ابتدا «رده دوم» در نظر گرفته می‌شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر