اکو یک طرح اصلی عالی را تنظیم می کند، اما آیا مارول آن را به پایان خواهد رساند؟


اکو، سریال محدود با محوریت مایا لوپز، ستوان ناشنوا و بد کینگ‌پین – که در پایان بازی Hawkeye به صورت بد بزرگی شلیک کرد – شرور وینسنت دی را بار دیگر اونوفریو را بازگرداند. اما در پایان این داستان، کینگ پین ممکن است فردی بسیار متفاوت از قبل باشد. معنای اصلی این موضوع این است که حضورهای آینده او، چه در یک مجموعه دیزنی + یا یک فیلم MCU، اساساً می تواند نسخه جدیدی از این شخصیت را ارائه دهد.

با این حال، برای اینکه این اتفاق بیفتد، مارول باید کاری را که تنظیم کرده است دنبال کند، کاری که MCU اخیراً انجام نداده است. با این حال، بدتر از آن این است که این فرنچایز در حال حاضر پس از یک سال ناامیدی و شکست حرفه‌ای که به تازگی تبعید شده است، یکی از بازیگران اصلی فرنچایز، جاناتان میجرز، دستخوش تغییرات اساسی است. در این زمینه، اکو به نظر می رسد یک فکر بعدی است که مارول بدون هیاهو زیاد به سراغ Disney+ و Hulu رفت، فقط به این دلیل که این کاری بود که آنها انجام دادند و بنابراین ممکن است از آن استفاده کنند.

اما عوامل دیگری نیز دخیل هستند: به نظر می رسد که بزرگترین فرنچایز تاریخ هالیوود دارای بخش های متحرک زیادی است. برای درک واقعی وضعیت، باید در مورد اسپویلرها صحبت کنیم.

اخطار: در ادامه این مقاله درباره پایان اکو به تفصیل بحث می‌شود، از جمله صحنه‌های اعتبار میانی آن. اسپویلر در پیش است!

شرحی ارائه نشده است

اوج اکو کمی عجیب است. پس از اینکه مایا علیه سازمان کینگ پین اقدام به قدرت می‌کند، خود مرد زنده و سالم در اوکلاهاما ظاهر می‌شود تا سعی کند او را متقاعد کند که هنوز خانواده‌اش را در نظر دارد و بنابراین به خانه بازخواهد گشت. اما او قبول نمی‌کند، بنابراین کینگ‌پین مردانش را جمع می‌کند و آماده می‌شود تا به پاو واو محلی، که اساساً یک نمایشگاه شهرستان Choctaw است، حمله کند.

بخوانید  کلیپ New Kingdom of the Planet of the Apes 7 دقیقه فیلم را نشان می دهد - اکنون تماشا کنید

اما ما واقعاً یک سکانس اکشن معنادار دریافت نمی کنیم. مایا و کینگ‌پین در انباری دور از جشن‌ها با هم روبرو می‌شوند و در واقع زیاد دعوا نمی‌کنند. در عوض، مایا قدرت اجدادش را برای تغییر حافظه کینگ‌پین به کار می‌گیرد و چکشی را که او در کودکی برای کشتن پدرش استفاده می‌کرد – پس از اینکه قبلاً چکش واقعی را به او هدیه داده بود، از بین می‌برد.

ما هنوز دقیقاً نمی دانیم که این چگونه او را به عنوان یک شخص تغییر می دهد، اما چیزی باید متفاوت باشد: او فریاد می زند “تو چه کار کردی؟” به مایا بارها و بارها در حالی که سرسپردگانش او را می کشانند. و سپس بعداً، در طول صحنه تیتراژ پایانی، می‌بینیم که یک سلطان عاطفی در حال گوش دادن به گزارش رادیویی در مورد چگونگی برگزاری انتخابات شهرداری نیویورک بدون هیچ مورد علاقه‌مندی مشخصی است. او مشخصاً قصد دارد برای شهرداری نامزد شود. یا حداقل این چیزی است که این صحنه به ما می گوید.

با این حال، مشکل این است که MCU ظاهراً هیچ پیگیری در این مرحله ندارد. او سال‌هاست که عناصری را معرفی کرده و سپس بدون پرداختن به آن‌ها (مانند شانگ چی، ابدی‌ها، و مون نایت) آن‌ها را در آنجا رها کرده است یا داستان‌هایی را به ترتیب اشتباه منتشر کرده و هر زمینه‌ای را که به طور کلی آنها را معنا می‌کند حذف کرده است (مانند مرد عنکبوتی: هیچ راهی برای خانه وجود ندارد / دکتر استرنج 2 و تهاجم مخفی / مارولز). گنجاندن خود کینگ‌پین در فینال Hawkeye، زمانی که او به‌عنوان شرور مخفی غافلگیرکننده پشت شخصیت شرور واقعی فاش شد، احساس می‌کرد که در ثانیه‌های آخر از چیز دیگری است – و مارول دوست دارد در طول کاور تغییرات اساسی در تاریخ ایجاد کند.

بخوانید  فیلم چهار شگفت انگیز کهکشان خود را در رالف اینسون پیدا می کند

بنابراین من دو سوال دارم. آیا Kingpin از D'Onofrio در آینده در نقش مهمی ظاهر خواهد شد؟ و اگر این کار را انجام دهد، آیا واقعاً در نتیجه کاری که مایا انجام داد متفاوت خواهد بود؟

اگر سری جدید Daredevil واقعاً اتفاق بیفتد، و احتمالاً نباید فرض کنیم که هنوز این اتفاق بیفتد، زیرا کل صفحه MCU خارج از Deadpool 3 عقب رانده شده یا در حالت تعلیق قرار گرفته است، باید فکر کنید که Kingpin در آنجا ظاهر می شود. هر اتفاق دیگری که در MCU در نیویورک اتفاق می‌افتد نیز می‌تواند او را در یک فیلم کوتاه ظاهر کند، اما وجود او اساساً به عنوان متن طعم فرنچایز چندان منطقی نیست. و اگر زمانی که دوباره او را می‌بینیم، اساساً همان شخص باشد، نه تنها بسیار کسل‌کننده خواهد بود، بلکه کل تمرین حضور او را در نمایش به نمایش می‌گذارد. با این حال، اگر دیزنی فکر کند که نسخه آشناتر بهتر از نسخه جدید برای مخاطبان جذاب است، احتمال زیادی وجود دارد که این اتفاق بیفتد.

من دوست دارم Kingpin D'Onofrio به یک چهره کلیدی در MCU تبدیل شود، و شاید این همان چیزی است که Echo راه اندازی می کند. من فقط دلیلی نمی بینم که تصور کنم آنها کار زیادی با او خواهند کرد. شاید بکنند و شاید هم نکنند. من شک دارم که حتی مارول استودیو واقعاً این را با درجه قابل توجهی از اطمینان بداند.

اگر می خواهید مرا بدبین صدا کنید، اما من بحران فعلی MCU را از یک مایل دورتر دیدم – من نوشتن بر و باز هم در مورد تلفات ناخودآگاه همه این داستان های بی ارتباط و خالی در دراز مدت باعث شور و شوق طرفداران می شود. بدیهی است که با آغاز به کار MCU در سال جاری، آنها تغییراتی را ایجاد خواهند کرد. اما این بدان معنا نیست که آنها تغییرات درستی ایجاد می کنند، یا اینکه پس از این نیمه وقفه، بهتر می توانند به جهان مشترک اطلاع دهند. امیدواریم این نسخه جدید Kingpin فقط یکی دیگر از موضوعات داستانی MCU نباشد که در طول راه گم می شود – مارول از قبل تخت های کافی دارد که از خوابیدن در آن امتناع می کند.

بخوانید  لو رفتن گیم پلی جدید Assassin's Creed Jade | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

تحریریه مجله بازی یک گیمر