لو رفتن گیم پلی جدید Assassin’s Creed Jade | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

اصلا یادت نمیاد جید اعلام شد؟ خوب، شاید به این دلیل باشد که اوایل امسال در ویترین AC در کنار معرفی AC Mirage، Codename Red و Codename Hexe قرار گرفت. بازی قرمز در ژاپن رخ خواهد داد، در حالی که Hexe بیشتر یک راز باقی مانده است. هیچ یک از این بازی ها نیز اطلاعاتی برای انتشار ندارند، اما اوایل این ماه شایعاتی مبنی بر اینکه Mirage چشم به راه اندازی در ماه آگوست است، منتشر شد. طبق گفته Insider Gaming، این بازی قبلاً دو بار به تعویق افتاده است، اما یوبی سافت قصد داشت آن را زودتر در سال 2023 منتشر کند.

تا زمانی که آن تجربیات AC در دسترس قرار نگیرد، چرا وارد بازی Witcher 3 Wild Hunt نشوید. بازی 2015 به‌تازگی به‌روزرسانی نسل بعدی مورد انتظار خود را دریافت کرد که ردیابی پرتو، حالت عکس، گزینه‌های دوربین جدید و موارد دیگر را اضافه کرد. متأسفانه برای گیمرهای رایانه شخصی، آپدیت کمی خراب بود و بسیاری را مجبور کرد تا نسخه بازی خود را به نسخه قبلی برگردانند. CD Projekt Red قول داد که مشکلات را برطرف کند و امروز بازی اولین پچ post-hot خود را از زمان انتشار به‌روزرسانی 4.0 روی رایانه شخصی دریافت کرد. این وصله در Steam حدود 2 گیگابایت وزن دارد و توسعه‌دهنده در توییتر گفت که باید ثبات و عملکرد کلی را بهبود بخشد و پوشش‌های GOG و Steam را برطرف کند. نسخه بازی تغییر نخواهد کرد.

با نام رمز جید در چین می گذرد، اما طرفداران بازگشت به AC Chronicles: Shoa Jun قهرمان داستان چین را نخواهند دید. Jade یک شخصیت کاملاً جدید را ارائه می دهد که کاملاً قابل تنظیم است. در حال حاضر، بازی هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار ندارد، اما اگر بخواهم بر اساس گیم پلی ادعایی حدس بزنم، حدس می‌زنم در این مرحله دور از دسترس نباشد.

بخوانید  رنگ های جدید DualSense پلی استیشن 5 فاش شد