واکین فینیکس را در نقش ناپلئون در اولین تریلر فیلم ریدلی اسکات ببینید



هنرپیشه خواکین فینیکس که برای اولین بار پس از گلادیاتور بازسازی شد، نقش امپراتور فرانسه را برای فیلمساز ریدلی اسکات در فیلم ناپلئون ایفا می کند. و تریلر رسمی دارای مقیاس بزرگی است که خاطرات فیلم قبلی این زوج را تداعی می کند.

ناپلئون در اولین تریلر اعلام می‌کند که او «مقدر عظمت» است که صعود او از درجات رهبر نظامی به امپراتوری را اذیت می‌کند. او همچنین با عشقش ژوزفین با بازی Mission: Impossible Dead Reckoning Part 1 و بازیگر The Crown ونسا کربی ملاقات می کند. در ابتدا، جودی کامر از The Last Duel به ناپلئون وابسته بود اما به دلیل کووید و دلایل برنامه ریزی مجبور به ترک تحصیل شد.

این تریلر همچنین تعداد انگشت شماری از نبردهای عظیم را نشان می دهد که در خشکی و دریا اتفاق می افتند.در اواخر، ناپلئون دیده می شود که در زمستان برای دشمنان خود تله می گذارد و گلوله های توپ را برای شکستن یخ و غرق کردن دشمنانش پرتاب می کند. او همچنین این عمل را بازگو می کند و می گوید: “من اولین کسی هستم که اشتباه می کنم. من هرگز انجام نمی دهم.”

خلاصه داستان رسمی ناپلئون می افزاید که این فیلم “سفر بی امان بناپارت به قدرت را از طریق منشور رابطه اعتیاد آور و ناپایدار او با عشق واقعی خود، ژوزفین، به نمایش می گذارد و تاکتیک های نظامی و سیاسی رویایی خود را در برابر برخی از فیلم ها به نمایش می گذارد. پویاترین بازی های رزمی عملی تمام زمان. فیلمبرداری شده است.”

ناپلئون در تاریخ 22 نوامبر در سینماها نمایش داده می شود. استودیوهای اپل و کلمبیا پیکچرز پشت این پروژه هستند و اولی در سال 2021 با اسکات قرارداد امضا کرد.

بخوانید  Resident Evil 4 - Guide des Castellans mécaniques et des couteaux primordiaux

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر