اولین تصویر از هیو جکمن در لباس زرد کلاسیک ولورین در ددپول 3


رایان رینولدز بازیگر فیلم Deadpool عکس جدیدی از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 منتشر کرده است که در آن هیو جکمن کت و شلوار زرد ولورین را پوشیده است.

مدتی است که فیلمبرداری و تولید Deadpool 3 در بریتانیا در حال انجام است و اخیرا شاهد برخی از تصاویر پشت صحنه بودیم که لباس جدید Deadpool را به نمایش می گذاشتند. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونسرانجام پس از بیش از 2 دهه، طرفداران ولورین به آرزوی خود خواهند رسید. رایان رینولدز با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از حضور ولورین در فیلم Deadpool 3 فاش کرد و در نهایت طرفداران مارول قرار است ولورین را با کت و شلوار زرد کلاسیک و کمیک هایش در یک اثر هنری لایو اکشن ببینند:

رونمایی از لباس زرد ولورین با بازی هیو جکمن با لباس قرمز ددپول با بازی رایان رینولدز در پشت صحنه فیلم ددپول 3

لباس ولورین در ددپول 3 بر اساس طرح جان کسیدی در سری کمیک شگفت‌انگیز مردان ایکس بود، اگرچه هیو جکمن هنوز ماسک ولورین را روی سر ندارد که باید در طول فیلم روی صورتش دیده شود، اما در هر صورت این برای اولین بار است که جکمن از زمان حضورش در مردان ایکس در سال 2000 این لباس را می پوشد. همچنین در این تصویر می توانیم بهترین نگاه به لباس ددپول در فیلم ددپول 3 را مشاهده کنیم که مانند ولورین بیشتر به نظر می رسد. مانند لباس طنز شخصیت نسبت به دو فیلم قبلی.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دیلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی) اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش Elektra، اما Corinne در نقش منفی اصلی و Matthew Macfadyen در نقشی نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در Deadpool 3 نقش آفرینی می‌کنند.

بخوانید  Snag Pokemon Legends: Arceus به قیمت 39 دلار در GameStop قبل از Prime Day

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود. شان لویکارگردان فیلم Free Guy و The Adam Project، اجرای Deadpool 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بودند، به همراه زب ولز، رینولدز و لوی وظیفه نگارش فیلمنامه Deadpool 3 را بر عهده دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر