دروازه Baldur’s 3 شامل خرس گریزلی به عنوان یک گزینه عاشقانه است



Baldur’s Gate 3 برای مدت طولانی در Larian در دست ساخت بوده است، اما تاریخ انتشار رسمی بازی (و انتشار دسترسی زودهنگام) در اوت 2023 به سرعت نزدیک است. AT یک پانل اخیر با نمایش بازی در بلژیک، نویسنده اصلی آن اشاره کرد که شامل گزینه‌های عاشقانه زیادی است، از جمله یک “عاشقانه لطیف و توافقی” با یک خرس گریزلی.

حال، اگر در مورد پیامدهای اخلاقی این موضوع متعجب هستید، بهتر است توضیح دهید که این خرس گریزلی در واقع انسانی است که به طور موقت به حیوان تبدیل شده است. در دنیای D&D که دروازه بالدور 3 در آن تنظیم شده است، اکثر درویدها این توانایی را دارند که تعداد دفعات مشخصی در روز «به صورت حیوان تبدیل شوند»، بنابراین این وضعیت آنقدرها هم که تصور می شود غیرعادی نیست.

در حال پخش: Baldur’s Gate 3 – انتشار تیزر

این پانل همچنین عمق ابزارهای خلق شخصیت Baldur’s Gate 3 را در هنگام راه اندازی با گزینه هایی از جمله هتروکرومی، طرح های خالکوبی، سوراخ کردن و ویتیلیگو نشان داد. شما همچنین می توانید رنگ شاخ بند خود را سفارشی کنید، چرا که نه؟

لاریان که بیشتر به خاطر مجموعه تحسین‌شده Divinity شناخته می‌شود، حداقل از سال 2019 روی Baldur’s Gate 3 کار می‌کند. بخشی از بازی در سال 2020 با دسترسی اولیه منتشر شد. از مجموعه قوانین فوق‌العاده محبوب Dungeons and Dragons Fifth Edition استفاده می‌کند و یکی از آن‌ها است. مورد انتظارترین بازی های RPG سال 2023. ممکن است در سال 2023 به ایکس باکس بیاید. این بازی در حال حاضر برای تاریخ انتشار 3 آگوست برای رایانه شخصی در نظر گرفته شده است، اگرچه نسخه PS5 تا 6 سپتامبر منتشر نخواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر