مسابقه براد پیت در فرمول 1 در تصاویری جدید از فیلم جدید اپل


تصاویر جدیدی از Apex منتشر شده است که نشان می دهد برد پیت برای مسابقه فرمول 1 در پیست سیلورستون بریتانیا آماده می شود.

دیروز گرندپری بریتانیا در سیلورستون برگزار شد و مکس ورشتاپن هلندی از تیم ردبول توانست در این مسابقه هیجان انگیز برنده شود، اما این تنها نکته جالب در مورد مسابقه دیروز نبود، زیرا طبق گفته اخیرا اخبار سینما و تلویزیونهمزمان با این مسابقه یک فیلم فرمول 1 نیز فیلمبرداری شد. همانطور که قبلا گزارش شده بود، قسمت هایی از فیلم Apex در طول مسابقه در Silverstone فیلمبرداری می شود که شامل تصاویری از تماشاگران در طول مسابقه است.

علاوه بر این، در هنگام شروع مراسم تشریفاتی پیش از مسابقه، برد پیت و دامسون ادریس را می توان با لباس های تیم APXGP در کنار سایر رانندگان مسابقات فرمول 1 مشاهده کرد و طبق تصویر روی گاراژ تیم، شخصیت پیت سانی هیز است. ضمن اینکه به گفته حاضران در پیست، برد پیت توانست با خودروی آماده شده برای فیلمبرداری فیلم به سرعت 241.4 کیلومتر بر ساعت برسد و توانایی او در رانندگی با این خودرو مورد تحسین لوئیس همیلتون مرسدس بریتانیایی قرار گرفت. راننده. . در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Apex برد پیت به عنوان یک راننده مسابقه‌ای کهنه‌کار که بازنشستگی را رها می‌کند تا یک راننده جوان را راهنمایی کند. برد پیت از فرصت استفاده می کند و سعی می کند با این راننده جدید به اولین نمایش بازگردد. جوزف کوشینسکیکارگردان فیلم Top Gun: Maverick قرار است Apex را بر اساس فیلمنامه ای از آن کارگردانی کند ایرنه کروگر او نویسنده فیلم Top Gun 2 است. برد پیت، کری کندن و دامسون ادریس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Apex حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  تاخیر زمان انتشار بازی Metal Slug Tactics تا سال ۲۰۲۳

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول 1 نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در Apex خدمت خواهد کرد و او همچنین قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. ری بروکهایمرتهیه کننده با تجربه هالیوودی نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم مسابقه ای حضور دارد. انتظار می رود اپل تی وی پلاس Apex را در سینماها نمایش دهد و سپس آن را در سرویس استریم منتشر کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر