کارگردان Alan Wake 2 به تاثیر عدم انتشار نسخه فیزیکی در بهینه سازی بهتر اشاره می کند


به گفته کارگردان Alan Wake 2، عدم انتشار نسخه فیزیکی به تیم سازنده زمان بیشتری برای بهینه سازی بازی می دهد.

تاکنون شاهد گیم پلی و دموی داستانی مختلفی از Alan Wake 2 از Remedy Entertainment در رویدادهای مختلف بوده ایم. تاریخ انتشار این بازی بسیار نزدیک به بازی انحصاری مورد انتظار سونی Marvel’s Spider-Man 2 است و احتمالا شاهد رقابت جالبی بین این دو محصول خواهیم بود. طرفداران سری آلن ویک مدت هاست که منتظرند تا دنباله آن را تجربه کنند و طبیعتا انتظارات از این بازی بسیار بالاست.

با این حال، یک نکته بحث برانگیز پیرامون این بازی شکل گرفته است که مربوط به انتشار «تمام دیجیتالی» آن است. Remedy در گذشته توضیح داده بود که برای پایین نگه داشتن قیمت Ellen’s Wake 2 و عدم تمایل به انتشار نسخه فیزیکی که بازیکنان برای تکمیل آن باید دانلود کنند، تصمیم گرفت این بازی را فقط به صورت دیجیتالی در دسترس قرار دهد.

در همین راستا سام لیکمدیر خلاق Ellen Wake 2 در مصاحبه با Eurogamer در مورد تصمیم Remedy برای عدم انتشار نسخه فیزیکی گفت: “بله، بازی فقط به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد. ما از دیدگاه Remedy و Epic به این رویکرد رسیدیم. بازی‌ها، و در اینجا برنامه فعلی ما در حال حاضر چگونه به نظر می‌رسد.

کایل رولیکارگردان بازی در این مصاحبه توضیح داد که عدم انتشار نسخه فیزیکی به تیم سازنده فرصت بیشتری برای بهینه سازی و صیقل دادن افکت می دهد. وی افزود: “به عنوان یک توسعه دهنده خلاق، محدود بودن به نسخه دیجیتالی به ما زمان بیشتری برای بهینه سازی بازی می دهد. برای تجربه کامل بازی بدون نیاز به به روز رسانی لازم است. ما نمی خواستیم محصولی را منتشر کنیم که باعث شود ما را نسازد. افتخار می کنیم و نمی خواستیم بازیکنان چنین محصولی را تجربه کنند، بنابراین امیدواریم بتوانیم نسخه بهتری از Alan Wake 2 را در اختیار شما قرار دهیم.”

بخوانید  آمازون بعد از اینکه نتفلیکس آن را رها کرد، فیلم لایو اکشن Masters Of The Universe را انتخاب می کند

THQ Nordic که ناشر نسخه فیزیکی Alan Wake بر روی کامپیوتر است، از تمایل خود برای انتشار نسخه فیزیکی دنباله آن خبر داده است. اما دو شرکت Remedy و Epic Games این سوال را نپذیرفتند. لازم به ذکر است که همیشه امکان اصلاح برنامه ها و اهداف توسعه دهندگان وجود دارد. شاید طرفداران نسخه های فیزیکی باید منتظر اخبار آینده باشند. بازی Alan Wake 2 در تاریخ 25 اکتبر (17 مهرماه) سال جاری برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S برنامه ریزی شده است.

نظر شما درباره آخرین اخبار در مورد Alan Wick 2 چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر