در پوستر شخصیت انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem قهرمانان و تبهکاران با هم درگیر می شوند


پارامونت پیکچرز ویدیوهای پشت صحنه و پوسترهای شخصیت جدید TMNT: Mutant Mayhem را به اشتراک گذاشته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز پوستر شخصیت‌های جدید انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این پوسترها قهرمانان و شروران این انیمیشن ابرقهرمانی را نشان می دهند که صداپیشگی آن ها را گروهی از بازیگران برجسته بر عهده دارند.

پارامونت پیکچرز ویدیوی جدیدی از پشت صحنه فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر کرده است. در این ویدئو ست روگن توضیحاتی در مورد صداپیشگان مثلا این انیمیشن بردی نون، صومعه میکا، شامون براون جونیور و نیکلاس کانتو ارائه می دهد. انیمیشن The Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem برای 11 آگوست 1402 (2 اوت 2023) برنامه ریزی شده است.

دانلود فیلم آپارات

در خلاصه داستان لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان آمده است: «برادران لاک پشت پس از سال‌ها محافظت مخفیانه از دنیای انسان‌ها، تصمیم می‌گیرند تا قلب نیویورکی‌ها را به دست آورند و به‌عنوان نوجوانی عادی از طریق اعمال خود پذیرفته شوند. قهرمانانه. آوریل اونیل به آنها کمک می کند تا با یک سازمان تبهکار شرور مقابله کنند، اما لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان به زودی با ورود ارتشی از جهش یافته ها به مشکل می افتند.

میکا ابی در نقش دوناتلو، شامون براون جونیور در نقش میکل آنژ، هانیبال بورس مثل قورباغه چنگیز، رز بیرن در نقش چرمی، نیکلاس کانتو در نقش لئوناردو، جان سینا مانند Rocksteady، جکی چان به عنوان شارد، قالب یخ مانند سوپرفلای، ناتاشا دمتریو مانند وینگنات، ایو ادبیری به عنوان آوریل اونیل جانکارلو اسپوزیتو مانند باکستر استاکمن، پست مالون در نقش ری فیله، بردی نون در نقش رافائل، ست روگن در نقش بی باپ، پل راد به عنوان Mandu Gekko و مایا رودولف او به عنوان سینتیا اوتروم یکی از صداپیشگان انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem محسوب می شود.

بخوانید  تاریخ پایان پشتیبانی از بازی Marvel's Avengers اعلام شد

جف رو و کایل پرتاب می کند آنها رئیس Teenage Mutant Ninja Turtles بودند: Mutant Mayhem و Jeff Rowe, Seth Rogen, ایوان گلدبرگ، دن هرناندز و اجلاس بنجی فیلمنامه را نوشتند. ست روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویور آنها به عنوان تهیه کننده انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Chaos و رمزی مک بین و جاش فاگن مسئولیت آماده سازی اجرایی پروژه را بر عهده دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر