تاریخ پایان پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers اعلام شد


کریستال داینامیکس پایان پشتیبانی از بازی مبارزه ای اکشن ماجراجویی Marvel’s Avengers را اعلام کرد.

از جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که Crystal Dynamics پایان پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers را در تاریخ 30 سپتامبر 2023 (8 اکتبر 1402) اعلام کرده است. مطابق با گزارش های اخیر، کریستال داینامیکس اعلام کرده است که انتقام جویان مارول دیگر محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد. این بازی اکشن ماجراجویی پس از تاریخ ذکر شده از تمامی فروشگاه ها حذف خواهد شد و دیگر امکان خرید آن وجود نخواهد داشت.

اگرچه Marvel’s Avengers برای دارندگان دیجیتال قابل دانلود خواهد بود، کریستال داینامیکس به صراحت اعلام کرده است که بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که هیچ مشکل اساسی پس از 30 سپتامبر حل شود. سازنده بازی می گوید هیچ تضمینی وجود ندارد که باگ ها پس از پایان پشتیبانی برطرف شوند.

اگرچه Marvel’s Avengers به ​​پایان چرخه زندگی خود نزدیک می شود، همچنان به صورت تک نفره و چند نفره در دسترس خواهد بود. این بازی آخرین به روز رسانی اصلی خود را در 31 مارس 2023 میزبانی می کند که خریدهای درون برنامه ای را حذف می کند. تمامی لوازم جانبی قابل خرید Avengers تا آخرین روز پشتیبانی از بازی Crystal Dynamics به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

سرویس های مشترکی مانند PC Game Pass، Xbox Game Pass و PlayStation Plus نیز در حال حاضر امکان تجربه بازی Marvel’s Avengers را ارائه می دهند، اما مشخص نیست پس از پایان پشتیبانی بازی چه اتفاقی می افتد. جالب اینکه شخصیت Spider-Man هنوز انحصاری است. به نسخه های پلی استیشن Marvel’s Avengers هم اکنون بر روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S، Xbox One و PC را می توان تجربه کرد.

بخوانید  هنگام ثبت نام برای عضویت Costco یک کارت هدیه 30 دلاری رایگان دریافت کنید