فیلم های خیره کننده از گیم پلی بازی Stalker 2: Heart of Chernobyl را پخش کنید

این تصاویر توسط Wired Media به اشتراک گذاشته شده است که اخیراً با سازندگان Stalker 2 مصاحبه کرده است تا در مورد موانع توسعه قابل توجهی که استودیو در پشت صحنه با آن مواجه است صحبت کند. استودیوی اوکراینی GSC Game World مجبور شد توسعه بازی Stalker 2 را به دلیل جنگ با روسیه در ماه مارس گذشته متوقف کند. با این حال، مدتی بعد توسعه این شوتر از سر گرفته شد و بخشی از تیم سازنده بازی GSC Game World به پراگ منتقل شدند.

انتظار می رود بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl در سال 2023 بر روی پلتفرم های PC منتشر شود، Xbox Series X. Xbox Series S منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید جدیدترین گیم پلی این بازی را مشاهده کنید.

استودیو GSC Game World تصاویر جدید و عالی از گیم پلی بازی استاکر 2: قلب چرنوبیل به اشتراک گذاشته شده است

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ماریا گریگوروویچ، تهیه کننده ارشد، به Wired گفت: “این یک بازی در مورد چرنوبیل بود که در منطقه کیف اتفاق می افتاد و توسط یک تیم اوکراینی قبل از جنگ و پس از شروع تهاجم روسیه در مقیاسی غیرقابل مقایسه ساخته شد.” . تبدیل شد. این بازی اکنون یک محصول ملی است و هدف آن نشان دادن این است که اوکراین نه تنها در میدان جنگ بسیار کارآمد و شجاع است، بلکه از نظر میراث فرهنگی نیز ارزشمند است. این مشکل باید به دنیا نشان داده شود.»

بخوانید  دادگاه عالی آخرین تلاش گیمرها برای جلوگیری از دستیابی مایکروسافت به Activision را رد کرد

بازیکن استاکر 2: قلب چرنوبیل یکی از آن کارهای در حال توسعه است که بسیاری از گیمرها دقایقی برای تجربه آن به آن تکیه می کنند و هر بار که دمو یا تصویر جدیدی منتشر می شود، عالی به نظر می رسد و هیجان را در بین طرفداران بازی افزایش می دهد. بازی های شوتر اول شخص، ترسناک بقا و بازی های جهان باز . . اکنون، تیم توسعه‌دهنده GSC Game World تصاویر جدیدی از گیم‌پلی منتشر کرده است تا به طرفداران نگاهی تازه به کیفیت بصری چشمگیر آن داشته باشد.

برج دیده بانی ویران شده در باتلاق های استالکر 2: قلب چورنوبیل