اولین تریلر فصل دوم Invincible منتشر شد زمان تقریبی پخش اعلام شد

آمازون پیش از این اعلام کرده بود که فصل دوم و سوم سریال Invincible در 16 قسمت تولید می شود که هر فصل شامل 8 قسمت خواهد بود. این سریال انیمیشنی از روی کمیکی به همین نام اقتباس شده است رابرت کرکمنخالق جهان مرده است و سیمون راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans، شورانر انیمیشن Invincible است که قرار است برای فصل دوم و سوم بازگردد. همچنین رابرت کرکمنخالق این مجموعه کتاب های مصور، تهیه کننده اجرایی سریال شکست ناپذیر است.

استیون ین مانند مارک گریسون، جی کی سیمونز در نقش Omni من، ست روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، زکری کوئینتو، کاری پیتون، اندرو رانلز، زازی بیتز، والتون گوگینز، جیسون منتزوکس، مای ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیسا جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین، مکس بورکهول، لورن کوهن، چاد کلمن، مایکل کادلیتز، سنکا مارتین-گرین، لنی جیمز و راس مارکانداز جمله بازیگرانی هستند که صدای فصل اول انیمیشن Invincible را دوبله کردند.

دانلود از آپارات

در طول این ویدئو شاهد تایید بازگشت استیون ین برای صداپیشگی شخصیت مارک گریسون هستیم و ست روگن نیز صداپیشگی شخصیت آلن اسپیسی را بر عهده دارد. در اولین تریلر فصل دوم Invincible نیز شاهد پیش نمایشی از خط داستانی فصل دوم هستیم و در پایان تایید می شود که فصل دوم Invincible در پایان سال 2023 در آمازون منتشر خواهد شد اما زمان دقیق تری اعلام نشده است و می توانید آن تریلر را در زیر تماشا کنید.

شبکه آمازون سرانجام اولین تریلر فصل دوم Invincible را منتشر کرد که بازگشت این مجموعه انیمیشن در پایان زمان را تایید می کند.

بخوانید  Christian Bale's Frankenstein Look Revealed For The Bride

اردیبهشت ماه سال گذشته و پس از پایان فصل اول Invincible بود که آمازون از تمدید این مجموعه انیمه برای بزرگسالان برای دو فصل دیگر خبر داد، اما از آن زمان اخبار بیشتری از فصل دوم این مجموعه انیمه منتشر شد. و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فصل دوم سریال Invincible منتشر شد. در اولین تریلر Invincible، مارک گریسون را می بینیم که با آلن اسپیسی در برگر مارت ملاقات می کند و دلیل فاصله طولانی بین فصل اول و دوم این انیمیشن را توضیح می دهد.