مبارزه با The Rook را در تریلر جدید گیم پلی Redfall به نمایش بگذارید

همانطور که در این ویدئو تقریبا 4 دقیقه ای مشاهده کردید، این شخصیت با تهدیدات زیادی برای کاربران مواجه است. Rock یک نوع دشمن خاص و قدرتمند است که توسط خدایان خون آشام فرستاده می شود تا هم شما را در حین ردفال شکار کند و هم لردهای خون آشام و عوامل آن ها را در نقاط مختلف بازی از بین ببرد.ویدئوی مورد بحث تلاش های یک سری از بازیکنان را به ما نشان می دهد. شخصیت مذکور را در یک نبرد هیجان انگیز نابود کنید.

IGN به تازگی ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی Redfall منتشر کرده است که در آن با یکی از دشمنان این بازی به نام The Rook بیشتر آشنا می شویم.

بازی Redfall را می توان یکی از موردانتظارترین آثار ایکس باکس نامید. این بازی توسط استودیوی آرکین آستین، زیر مجموعه بتسدا ساخته شده است. در طول پیشرفت این کار، کاربران با دشمنان مختلف با قدرت ها و ویژگی های متفاوت روبرو خواهند شد. یکی از این دشمنان نامیده شده The Rook نام دارد.

یک خون آشام خاص و قدرتمند که اوایل امسال با انتشار یک تریلر رونمایی شد و چالش های زیادی را برای کاربران در طول بازی Redfall ایجاد خواهد کرد. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، سایت IGN ویدیوی جدیدی از این بازی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است. ویدیوی مورد بحث ما را بیشتر به روند مبارزه با The Rook می برد. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید

بازی Redfall 2 می (12 اردیبهشت) برای کنسول ها Xbox سری X | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر