اولین بازیگر سریال پیش درآمد ترسناک او مشخص شد

سریال Welcome to Derry بر اساس مجموعه فیلم It ساخته شده است که در شهر دری اتفاق افتاد و در آن با شروع ناپدید شدن کودکان در این شهر، گروهی از کودکان با یک دلقک قاتل به نام Pennywise ملاقات می کنند. منابع نزدیک به پروژه ادعا می کنند که وقایع این سری پیش درآمد در نهایت با اتفاقات فیلم It: Part One محصول 2017 که اقتباسی از رمان ترسناک استیون کینگ بود، به پایان می رسد.

فعلا اطلاعاتی از نقش این بازیگران در این سریال ترسناک منتشر نشده است. با این حال، بیل اسکاشگارد، بازیگر نقش Pennywise در سریال It، در مصاحبه ای گفت که در حال حاضر هیچ نقشی در Welcome to Derry ندارد و هیچکس با او تماسی نداشته است. علاوه بر این، کارگردان اندی موشیاتی قرار است چندین قسمت از خوش آمدید به در را کارگردانی کند، از جمله قسمت اول.

اخیرا برادران وارنر چهار بازیگر برای حضور در سریال به دری خوش آمدید که در حال توسعه برای HBO Max است.

جیسون فاکسبازیگر نقش مدیر ریچی در فیلم It Chapter Two به عنوان نویسنده و تهیه کننده در پروژه سریال It حضور دارد. جیسون فاکس سابقه نوشتن فیلمنامه و داستان برای آثاری مانند عصر یخبندان 4: رانش قاره، زن شگفت انگیز، پان، من هنوز تو را می بینم و اخیراً آرگیل را دارد. همچنین اندی موچیاتی کارگردان آن: قسمت اول و آن: قسمت دوم، با هم باربارا موچیاتی وی به عنوان تهیه کننده از طریق شرکت فیلمسازی Double Dream در این پروژه حضور خواهد داشت.

بخوانید  نام Deadpool 3 احتمالا فاش شد

تیلور پیج، خوان آدپو، کریس چاک و جیمز رمار

سریال به دری خوش آمدید، پیش درآمد سریال It، برای HBO Max در حال توسعه است و اکنون در جدیدترین نسخه است اخبار سینما و تلویزیوناولین بازیگران این سریال ترسناک مشخص شدند. تیلور پیج با داستان بازی در فیلم زولا، جوان آدپو با داستان بازی در سریال واچمن، کریس چاک با داستان بازی در سریال پری میسون و جیمز رمار با داستان بازی در سریال دکستر چهار نفر هستند. بازیگرانی که پس از توافق با برادران وارنر به جمع بازیگران سریال خواهند پیوست. به دری خوش آمدید اضافه شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر