در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید فصل دوم انیمه Cyberpunk: Edgerunners وجود ندارد

بااین حال در آینده محتواهای بیشتری برای علاقه‌مندان سایبرپانک در دسترس خواهد بود. بسته الحاقی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با نام phantom liberty در سال آینده میلادی برای کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. از طرفی، دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز چندی پیش توسط سازندگان به‌صورت رسمی معرفی شد. کنترل این پروژه موردانتظار بر عهده CD Projekt RED North America خواهد بود.

ساتورو هونما همچنین در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که اگر قرار باشد فصل دیگری از این انیمه ساخته شود، این امکان وجود دارد که لزوما شاهد ادامه فصل اول این قصه نباشیم و با یک اثر کاملا مجزا و متفاوتی مواجه شویم. او می‌گوید: «حتی اگر بتوانیم در آینده انیمه‌های بیشتری بسازیم، من نمی‌دانم فصل دوم خواهد بود یا چیزی کاملا متفاوت»

به‌تازگی مدیر شعبه ژاپن استدیو بازی‌سازی سی دی پراجکت رد صحبت‌های جدیدی را در مورد انیمه تحسین‌شده Cyberpunk: Edgerunners انجام داده است.

طبق صحبت‌های این شخص، به‌نظر نمی‌رسد تولید فصل دوم این انیمه در حال حاضر در فهرست برنامه‌های سازندگان جای داشته باشد. از طرفی، ساتورو هونما در صحبت‌های خود به این مورد اشاره می‌کند که شخصا تمایل به کار کردن روی فصل دوم این انیمه را دارد. بااین‌حال انیمه Cyberpunk: Edgerunners از ابتدا قرار بوده به‌عنوان یک داستان مستقل طراحی و تولید شود. او می‌گوید:

تصویری از Cyberpunk: Edgerunners

نظر شما عزیزان چیست؟‌ آیا انیمه Cyberpunk: Edgerunners را مشاهده کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

«من شخصا دوست دارم (مایلم) به همکاری با استودیوهای ژاپنی برای تولید انیمه‌های بیشتر در آینده ادامه دهم، تا حدودی به این دلیل که بازخورد بسیار خوبی دریافت‌ کرده‌ایم، با‌این حال برای روشن شدن موضوع، Cyberpunk: Edgerunners به‌عنوان یک اثر مستقل برنامه‌ریزی شده بود، پس چیزی با عنوان اینکه ما درواقع در پشت‌ صحنه در حال کار روی فصل دوم هستیم وجود ندارد.

بخوانید  ساخت بازی اکشن جدید توسط Evil West Creators تایید شد

همان‌طور که احتمالا شما عزیزان از آن مطلع هستید، پخش انیمه خوش‌ساخت Cyberpunk: Edgerunners از جانب نتفلیکس تحسین‌های زیادی را برای این اثر به همراه داشت. این محصول باعث تجدید حیات دوباره بازی Cyberpunk 2077 شد که در زمان عرضه خود با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم کرد. ماه گذشته رسانه VGC در گزارشی اعلام کرد که موفقیت‌های انیمه پخش‌شده از نتفلیکس سبب افزایش دوباره تعداد بازیکنان همزمان این اثر نقش آفرینی در پلتفرم استیم شده است. بااین حال برای افراد زیادی سوالاتی پیرامون تولید فصل دوم این انیمه شکل گرفته بود در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساتورو هونما، مدیر بخش ژاپن استدیو سی دی پراجکت رد و تهیه‌کننده انیمه Cyberpunk: Edgerunners در مصاحبه اخیر خود با فامیتسو صحبت‌هایی را درباره این مسئله مطرح کرده است.