در آپدیت جدید حالت New Game Plus به Sonic Frontiers اضافه شده است

لینک دانلود آپارات

نمایشگاه Sonic Central همزمان با عرضه Sonic Origins Plus بود. این بسط برای Sonic Origins شامل تمام 12 بازی سونیک منتشر شده برای Game Gear می شود. در این مراسم شاهد نمایش دیگری از Sonic Superstars، بازی جدید سونیک دو بعدی بودیم که در این ماه معرفی شد.

در طول رویداد Sonic Central، سگا یک تریلر از دومین بسته الحاقی رایگان Sonic Frontiers منتشر کرد. به‌روزرسانی Birthday Bash اکنون در دسترس است. سگا گفت: “تولد سونیک را در جزایر تزئین شده ستاره فال جشن بگیرید.” با چالش های جدید، حرکات کلکسیونی و کاکائوها و حالت New Game Plus به این به روز رسانی بپیوندید.

در بازی Sonic Superstars، بازیکنان می‌توانند Sonic، Tails، Knuckles یا Amy Rose را کنترل کنند و برای اولین بار در تاریخ این سری، حداکثر تا چهار بازیکن از Co-op پشتیبانی می‌کنند. این بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در پاییز 2023 برروی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

سگا دومین بسته الحاقی رایگان را برای Sonic Frontiers به ​​نام Birthday Bash منتشر کرد.

سرانجام تریلر جدیدی از قسمت دوم قسمت های Sonic Prime که در ماه جولای در نتفلیکس منتشر می شود نیز در جریان این رویداد منتشر شد.

بسته اضافی Birthday Bash دومین به‌روزرسانی رایگان از سه به‌روزرسانی 2023 برای Sonic Frontiers است. اولین آپدیت با حالت عکس، جوک باکس و حالت های چالشی جدید در ماه مارس منتشر شد. سومین آپدیت شامل محتوای داستانی و شخصیت های قابل پخش جدید می شود.

بخوانید  Guardians of the Galaxy Vol. 3: هر شخصیت و سرنخ جدیدی در تریلر