هفت نکته مهم در انتخاب و خرید اسکرابر خشک کن که باید بدانید


«آوین صنعت» برای شما مقاله مفصلی در مورد اصول انتخاب اسکرابر خشک کن آماده کرده است.

اسکرابر خشک کن دستگاهی است که به طور مکانیکی سطح صاف را شستشو داده و همزمان خشک می کند. دستگاه اسکراب بر اساس نحوه استفاده و منبع تغذیه دستگاه دارای تنوع و طبقه بندی می باشد. اما هدف تولیدکنندگان این محصول شوینده صنعتی تطبیق کامل با راندمان کاری همه کاره بودن این محصول است.

در واقع باید با انتخاب یک دسته از بالاترین بازده کاری برخوردار باشیم. به عنوان مثال اگر نوعی را انتخاب کنیم که به دلیل اندازه و اندازه توانایی مانور در این محیط را نداشته باشد، قطعا راندمان کار اسکرابر و نیروی انسانی در پایین خواهد بود. در ادامه سعی می کنیم شما خواننده گرامی را با اصول انتخاب دستگاه اسکرابر خشک کن آشنا کنیم تا تا زمانی که قصد خرید آن را دارید بدون دغدغه این محصول را انتخاب کنید. در بخش بعدی به ارائه این اصول انتخاب می پردازیم.

1- میزان تردد افراد در محیط

میزان ترافیک عموماً بر اساس اندازه محیط در نظر گرفته می شود. اگر حجم تردد افراد منجر به ترافیک زیاد در محیط می شود، حتما باید از اسکرابر دستی استفاده کنیم، اما همان اسکرابر دستی در دو نوع اسکرابر برقی و اسکرابر با باتری موجود است.

البته در محیط های پر رفت و آمد باید از اسکرابر دستی با باتری استفاده کنیم. البته وجود کابل برق در ماشین لباسشویی برقی باعث حجیم شدن دستگاه می شود. بنابراین بهتر است از اسکرابر باتری دار استفاده کنید که از کابل برق برای تامین انرژی خود استفاده نمی کند. به عنوان مثال در یک مجتمع تجاری با توجه به تردد افراد در راهرو و سالن مجتمع توصیه می شود از دستگاه فاضلاب شارژی استفاده شود. یا اینکه استفاده از ماشین لباسشویی با باتری در سطح بیمارستان توصیه می شود.

بخوانید  Dwarf Fortress Game Devs Reveal What’s Next For Them After The Game’s Sudden Success

2-اندازه گیری محیط

یکی از نکات مهم در انتخاب دستگاه کف شوی صنعتی توجه به اندازه محیط است. در محیط هایی با مساحت بیش از 4000000 متر مربع برای شستشوی مکانیزه باید از دستگاه اسکرابر خشک کن استفاده شود. انتخاب یک اسکرابر دستی در محیط های با حجم بالا می تواند باعث خستگی طولانی مدت اپراتور و افزایش هزینه های خدمات پس از فروش دستگاه شود.

3- وجود برق شهری (برق تک فاز) و پریزهای برق در فواصل مناسب در محیط.

در محیطی که امکان استفاده از برق شهری وجود ندارد، قطعا استفاده از کف شوی برقی بی فایده است. بنابراین باید از اسکرابر با باتری استفاده کنیم. و حتی دسترسی خوب به پریز برق در هر پنجاه متر می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری بین اسکرابر برقی و اسکرابر باتری داشته باشد.

4- با توجه به شرایط بهداشتی محیط می خواهیم برای نظافت صنعتی آن از دستگاه اسکرابر خشک کن استفاده کنیم.

در بسیاری از محیط ها به دلیل شرایط خاص بهداشتی این محیط، به دلیل استفاده از کابل برق، امکان استفاده از کف شوی برقی وجود ندارد. به عنوان مثال در اتاق عمل یا واحد مراقبت ویژه یک بیمارستان یا اتاق تمیز یک شرکت داروسازی، به دلیل انتقال آلودگی توسط کابل برق از یکی، امکان استفاده از کف شوی برقی در این محیط وجود ندارد. به دیگری اشاره کند

5- به متریال محیط پوشش کف توجه کنید

در محیط هایی که هنگام جابجایی از کف های ناصاف با اصطکاک زیاد استفاده می شود، بهتر است از اسکرابر دستی با موتور کششی استفاده شود. در واقع برس دستی مجهز به موتور مجزا برای حرکت دستگاه می تواند شتاب دستگاه را در محیط هایی با کف ناهموار (کف سیلیکونی) افزایش دهد.

بخوانید  ارتقاء بصری و فنی Fortnite در کنسول های نسل نهم و رایانه شخصی

افزایش شتاب دستگاه کنترل بیشتری بر دستگاه نظافت در حین حرکت ایجاد می کند. همچنین در محیط هایی با کف ناهموار بهتر است از اسکرابر با برس استوانه ای استفاده شود. در واقع، در مقایسه با یک برس گرد (دیسکی)، یک برس استوانه ای دارای سطح مقطع کوچکتر، فشار بیشتر و اصطکاک کمتری در حین حرکت است.

وجود دستگاه اسکرابر با برس دیسکی باعث اصطکاک بیشتر و در نتیجه فشار بیشتر بر روی موتور الکتریکی چرخش برس به دلیل سطح مقطع بزرگتر آن می شود.

6- به ظرفیت باتری و ولتاژ دستگاه اسکرابر خشک کن شارژی توجه کنید

در محیط هایی که مساحت زیادی دارند باید به آمپر باتری های این دستگاه تصفیه توجه کنیم. هرچه ظرفیت باتری ها بیشتر باشد، تصفیه کننده را می توان با سرعت بالا شارژ و با سرعت کمتر و طولانی تر تخلیه کرد.

دو نوع اسکرابر سرنشین دار وجود دارد: اسکرابر سرنشین دار باطری 24 ولت و اسکرابر سرنشین دار با باتری 36 ولت که البته اسکرابر باطری 36 ولت نسبت به کلاس 24 ولت قدرت بیشتری دارد. در محیط هایی که اسکرابر دائما از رمپ هایی با شیب نسبتا زیاد (بیش از 20 درجه) بین طبقات جابجا می شود، بهتر است از اسکرابر با باتری 36 ولت استفاده شود.

همچنین توجه داشته باشید که قیمت اسکرابر در این دو مدل تفاوت قابل توجهی دارد. بهتر است قبل از تصمیم گیری برای انتخاب و خرید یکی از این دستگاه ها با مشاوران متخصص صحبت کنید.

7- قدرت مانور زیاد یا قدرت حرکت زیاد در انتخاب کارواش

موتور حرکتی ماشین کفشویی ماشین بسته به تنوع در دو قسمت تک چرخ جلو یا به همراه دو چرخ عقب ماشین قرار می گیرد. در مواردی که موتور محرک تنها با یک چرخ جلویی اسکرابر پردازش می شود، اسکرابر نسبت به حالت دوم (اتصال موتور محرک با یک جفت چرخ عقب) قدرت مانور بیشتری دارد، به عنوان مثال در انبارهای چند رک یا در مجتمع های تجاری با تراکم بیشتر یا تردد بیشتر، بهتر است از دستگاه اسکرابی با درایور با قدرت مانور بالا استفاده شود، اما موتور حرکتی روی جفت چرخ عقب قرار می گیرد که قابلیت حرکت دستگاه را بیشتر می کند. به عنوان مثال، هنگامی که خشک کن اسکرابر راننده از رمپ بالا می رود، برای حرکت دادن دستگاه به قدرت بالاتری نیاز دارد.

بخوانید  امکان توسعه بسته الحاقی برای بازی Horizon Forbidden West

آخرین کلمه

در پایان پیشنهاد نگارنده به شما عزیزان این است که برای انتخاب و خرید اسکرابر با کارشناسان بازرگانی شرکت آوین صنعت تماس بگیرید تا با مشاوره و ارائه مناسب بهترین اسکرابر را با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنید. این محصولات برای اطلاعات تماس آوین صنعت در اینترنت جستجو کنید.

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر