ارتقاء بصری و فنی Fortnite در کنسول های نسل نهم و رایانه شخصی

نمایی از یک قلعه و مجسمه در فورتنایت

اپیک گیمز با ورود به فصل چهارم بازی Fortnite قدم بزرگ بعدی خود را برداشته است. در حالی که در این فصل جدید انواع محتوای جدید و مکانیک های بازی به بازیکنان معرفی می شود، تغییرات بصری و ارتقاء فنی یکی از مهم ترین تغییرات است. اکنون اپیک گیمز جزئیاتی در مورد نحوه انجام این کار ارائه کرده است تا طرفداران بازی محبوب بتل رویال بتوانند در مورد مزایای ارتقاء فورتنایت به Unreal Engine 5.1 اطلاعات بیشتری کسب کنند.

هر آجر، برگ و سایر جزئیات مدل‌سازی‌شده، سایه‌ای ایجاد می‌کنند. سایه های شخصیت ها بسیار دقیق هستند. این بدان معناست که چیزهایی مانند کلاه و سایر جزئیات کوچک نیز روی بدن شخصیت ها سایه می اندازند.» در نهایت، ویژگی Temporal Super Resolution که نسبت به فناوری قبلی Temporal Anti-Aliasing بهبود یافته است، به بازی اجازه می دهد تا با کیفیت بصری بهتری اجرا شود. و نرخ فریم بالاتر

اپیک گیمز در این باره توضیح داد: فضاهای داخلی زیبایی را با انعکاس نور و انعکاس شخصیت هایی که نور محیط به آن واکنش نشان می دهد خواهید دید، علاوه بر این لباس هایی که دارای قسمت های براق هستند می توانند نور را روی اشیا و سطوح مجاور پخش کنند.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی Fortnite چیست؟ نظرات خود را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

انتقال بازی Fortnite به موتور قدرتمند و جدید اپیک گیمز در این میان با پیشرفت ها و فناوری های جدید همراه است. اپیک گیمز در بیانیه‌ای درباره فناوری Nanite که به معماری متراکم و بسیار دقیق مربوط می‌شود، توضیح داد: «ساختمان‌هایی که از میلیون‌ها چند ضلعی تشکیل شده‌اند، در زمان واقعی ارائه می‌شوند و هر آجر، سنگ، تخته‌های چوبی، و تزئینات دیواری ارائه می‌شوند. بازی هندسه ، مدل سازی شد. مناظر طبیعی نیز بسیار دقیق هستند. هر یک از درختان حدود 300000 چند ضلعی دارد و هر سنگ، گل و تیغه علف مدل سازی شده است.

بخوانید  Peacemaker از DC Comics در تاریخ 1 فوریه، 28 فوریه وارد Mortal Kombat می شود

مناظر چشم نواز و پاییزی در بازی فورتنایت

فناوری بعدی Unreal Engine 5.1 که بر بهبود بصری Fortnite تأثیر می گذارد، Lumen نام دارد. این فناوری نور جهانی را در زمان واقعی با سرعت 60 فریم در ثانیه فراهم می کند. علاوه بر این، Lumen انعکاس‌هایی با کیفیت بالا و واقعی را که از ردیابی اشعه سطوح براق یا آب ناشی می‌شود، فعال می‌کند.

Epic Games در ادامه به تشریح فناوری نقشه سایه مجازی که برای ایجاد سایه‌های بسیار دقیق پیاده‌سازی شده است، پرداخت:

اپیک گیمز توضیح داد که چگونه Fortnite روی کنسول‌های نسل نهم و رایانه شخصی ارتقاهای ظاهری و فنی قابل توجهی دریافت کرده است.

بازیکنان فورتنایت در رایانه شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و پلتفرم های ابری می توانند این تغییرات را در عمل مشاهده کنند.

نمایی از فضای شهری و ساختمان در بازی فورتنایت