گل گدوت: فیلم Red Notice 2 قطعا فیلمبرداری خواهد شد

هفته گذشته، Media Collider در رویداد Tudum Netflix با گل گدوتبازیگر زن شگفت انگیز جیمی درنانپنجاه سایه و آلیا باتبازیگر RRR دور میز نشست تا درباره فیلم Heart of Stone صحبت کند. پس از فیلم سنگدل، گل گدوت مدتی را صرف صحبت درباره فیلم Red Notice 2 کرد که برای تولید در ژانویه 2022 چراغ سبز شد.

از اکتبر 2022، اطلاعات بیشتری به جز آغاز نوشتن فیلمنامه برای Red Notice 2 به طرفداران ارائه نشده است. گل گدوت در رویداد Tudum اعلام کرد: “ما همه در مورد این فیلم صحبت می کنیم. نمی دانم که آیا من من قبلاً پیش نویس دوم فیلمنامه را خوانده ام و می توانم بگویم که فوق العاده است. همه ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم.” این احتمالاً به معنای شروع فیلمبرداری Red Alert 2 در آینده نزدیک خواهد بود.

سال گذشته بو فلین و هیرام گارسیاسازندگان فیلم Red Notice 2 قصد دارند قسمت دوم و سوم را پشت سر هم فیلمبرداری کنند. این امر باعث صرفه جویی در زمان برای دست اندرکاران پروژه می شود، اما می تواند اکران هر دو فیلم را به تاخیر بیندازد. در حال حاضر مشخص نیست فیلمبرداری Red Alert 2 و 3 به صورت متوالی انجام می شود یا خیر. نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار دنباله Red Notice را اعلام نکرده است.

گل گدوت در گفتگو با رسانه کولایدر اعلام کرد که فیلمنامه Red Notice 2 را خوانده و همه عوامل سازنده از این فیلم خوشحال هستند.

فیلم Red Notice 2 بار دیگر گل گدوت را به عنوان بزرگترین دزد آثار هنری بازمی گرداند رایان رینولدز او را در نقش تبهکاری قرار می دهد که آثار هنری ارزشمندی را می دزدد تا از فروش آنها سود کلانی به دست آورد. دواین جانسون او همچنین باز می گردد تا نقش یک بازپرس جنایی از پلیس فدرال ایالات متحده برای دستگیری این دو سارق را تکرار کند.

بخوانید  این هدفون بلوتوثی را تهیه کنید که گوشی شما را نیز با قیمت 17 دلار شارژ می کند