این هدفون بلوتوثی را تهیه کنید که گوشی شما را نیز با قیمت 17 دلار شارژ می کند

برای کسانی از شما که دوست دارید همیشه جزئیات دقیقی از وضعیت شارژ خود داشته باشید، می توانید درب جعبه شارژ را باز کنید و به صفحه نمایش LED پاور نگاهی بیندازید.

به راحتی جذاب ترین ویژگی هدفون Flux 7 TWS عمر باتری است، زیرا باتری لیتیوم پلیمری داخلی 2000 میلی آمپر ساعتی تا 5 ساعت در حالت آماده به کار است. هنگامی که نیاز به شارژ مجدد دارید، می توان آن را به سرعت شارژ کرد و می توانید از برق اضافی برای روشن کردن دستگاه های دیگری که همراه خود دارید استفاده کنید، زیرا کیس به عنوان یک پاوربانک نیز عمل می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یک ست هدفون یا هدفون خوب یک خرید ضروری برای زمانی است که به دنبال آرامش با آهنگ های مورد علاقه خود هستید، و این روزها می توانید بدون اینکه بودجه ماهانه خود را کاهش دهید، یک ست با کیفیت به دست آورید. به عنوان مثال هدفون Flux 7 TWS را در نظر بگیرید، مجموعه ای که نه تنها جذاب به نظر می رسد و طراحی بادوام دارد، بلکه تا 19 دسامبر فقط 17 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

این مجموعه مخصوصا برای کسانی که به دنبال پخش موسیقی در حین تمرین هستند ایده آل است، زیرا برای کاهش صدای ناخواسته در حین ورزش طراحی شده است. کاهش هوشمند نویز به فیلتر کردن صداهای محیط کمک می کند. آنها با دستگاه های تلفن همراه و نینتندو سوییچ سازگار هستند و سطح IPX4 ضد آب را ارائه می دهند تا نگران کوتاه شدن گوش های عرق شده نباشید.

بخوانید  بسته های استارت و تقویت کننده دیزنی لورکانا دارای تخفیف هستند
هدفون Flux 7 TWS
هدفون Flux 7 TWS
تحریریه مجله بازی یک گیمر