پس از 13 سال، اولین پیش نمایش Avatar: The Way Of Water به فروش 17 میلیون دلاری رسید.

در ماه سپتامبر، کامرون گفت مطمئن نیست که آیا فیلم موفق خواهد شد یا خیر – اگرچه اولین تریلر با 150 میلیون بازدید در روز اول خبر خوبی بود. هالیوود ریپورتر پیش‌بینی‌های پیش‌بینی‌شده باکس آفیس فعلی نشان می‌دهد که درآمد پیش‌نمایش چین می‌تواند به ۷۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار اضافی برسد – رقمی نامشخص، به دلیل شیوع گسترده COVID-19 در آنجا.

فیلم Avatar: The Way of Water به کارگردانی کامرون و نویسندگی او با ریک یافا و آماندا سیلور ساخته شده است. از بازیگران این فیلم می توان به سم ورثینگتون، زوئی سالدانا، سیگورنی ویور، استفن لانگ و کیت وینسلت اشاره کرد. کامرون تجربه ساخت دنباله هایی را دارد که مدت ها بعد از نسخه اصلی منتشر شد. دنباله بیگانه آن در سال 1986، بیگانگان، هفت سال پس از بیگانه ساخته ریدلی اسکات منتشر شد. همچنین یک فاصله هفت ساله بین ترمیناتور کامرون و ترمیناتور 2 وجود داشت. هر دو فیلم در گیشه بهتر از قسمت اول خود عمل کردند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نقدهای این فیلم تا کنون متفاوت بوده است – بسیاری از منتقدان که اولی را دوست نداشتند، از اینکه ادامه فیلم جیمز کامرون را درگیر می‌کردند، شگفت‌زده شدند، اما به همان اندازه هستند که واکنش مخالف داشتند. در نقد GameSpot، میسون داونی فکر می‌کرد که این فیلم نماهای بسیار زیبایی دارد، اما نتوانست به میراث خود به عنوان یک نمایش پیشرفته عمل کند. می توانید خلاصه کامل فیلم سه ساعته ما را اینجا بخوانید.

بخوانید  Funko Fusion بیش از 20 فرنچایز جهانی را در یک ماجراجویی گرد هم می آورد

دیزنی گزارش می دهد که پنج شنبه شب پیش نمایش فیلم Avatar: The Way of Water به فروش 17 میلیون دلاری رسید. ضرب الاجل اولین کسی بود که گزارش داد و افزود که مجموع 44 بازار خارج از کشور – بدون احتساب چین – حدود 50.4 میلیون دلار است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر