نارضایتی بالای بازیکنان به دلیل خاموش شدن سرورهای Warzone Caldera


پس از اعلام توقف بازی Warzone Caldera، گیمرها در اینترنت خشم خود را از این تصمیم ابراز کردند.

اخیرا اکتیویژن اعلام کرد که بازی اصلی Call of Duty: Warzone پس از انتشار Warzone منتشر خواهد شد. 2 آن را نامگذاری کنید Warzone Caldera تغییر کرده است، در 30 سپتامبر (21 سپتامبر) در دسترس نخواهد بود. همانطور که انتظار می رفت طرفداران بازی محبوب بتل رویال از این خبر خوشحال نشدند و خیلی ها گفتند دیگر حاضر نیستند برای این سری پول خرج کنند.

Activision در یک پست وبلاگ نوشت: “در حالی که Warzone با تجربیات جدید هیجان انگیز پیش می رود، Warzone Caldera در 21 سپتامبر تعطیل می شود.” تمام گیم پلی Caldera، پیشرفت بازیکن، دارایی ها و خدمات پخش آنلاین در آن تاریخ منقضی می شود.”

این باعث شد طرفداران از پولی که صرف پرداخت های خرد این اثر برای خرید مدل های اسلحه، پوسته ها و سایر اقلام تزئینی کردند، ناراضی باشند. اما اکتیویژن می گوید تمام محتوای خریداری شده همچنان در Modern Warfare 2019، Black Ops Cold War و Vanguard در دسترس خواهد بود.

شخصیت های فصل دوم Call of Duty: Vanguard

اما از آنجایی که بازی Call of Duty: Warzone Caldera رایگان بود، بازیکنان باید یک یا هر سه نسخه از Call of Duty را خریداری کنند تا به محتوای قبلی خود دسترسی داشته باشند. طبیعی است که این اقدام باعث نارضایتی طرفداران سریال شود.

یکی از کاربران ردیت در واکنش به این خبر گفت: «خداوند بهترین بازی بتل رویال را حفظ کند! این قطعا آخرین باری است که به این شرکت پول می‌دهم.» دیگری نوشت: «دیگر هیچ‌وقت یک سکه برای بسته‌های توسعه COD خرج نمی‌کنم. لعنت به آنها.» کاربر دیگری از بازیکنان خواست این سریال را تحریم کنند: «بازی را متوقف کنید. دست از خرج کردن پول بردارید. بیایید نظرات انتقادی را در سراسر اینترنت بنویسیم تا بتوانند بازی را درست کنند و به ما گوش دهند.”

بخوانید  مدارهای حرفه ای استانبول چه ویژگی هایی دارند؟

اپراتورهای بازی Warzone 2

Activision دلیلی برای خاموش کردن Warzone Caldera ارائه نکرده است، اما بسیاری معتقدند که این راهی برای افزایش تعداد بازیکنان برای Warzone 2.0 است که اکنون به عنوان Warzone شناخته می شود: “لطفاً توجه داشته باشید که بستن Warzone Caldera هیچ تاثیری بر گیم پلی، دارایی ها یا پیشرفت در بازی ندارد. Al Mazrah یا هیچ نقشه دیگری در دسترس نیست. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با شما در این تجربه جدید Warzone هستیم.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر