تاریخ پخش فصل چهارم سریال انیمیشن هارلی کوین


شبکه مکس اعلام کرده که طرفداران چه زمانی می توانند منتظر پخش فصل چهارم انیمیشن تحسین شده هارلی کوین باشند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که فصل چهارم سریال کمدی سیاه پوست بزرگسالان هارلی کوین قرار است در تاریخ 5 آگوست 1402 (27 ژوئیه 2023) پخش شود.

در حال حاضر، برنامه پخش قسمت های فصل چهارم سریال هارلی کوین مشخص نیست. دو فصل اول این سریال تحسین شده شامل 13 قسمت بود که بین نوامبر 2019 تا ژوئن 2020 به صورت هفتگی برای طرفداران نمایش داده می شد. در فصل سوم برنامه اپیزود تغییر کرد و 3 قسمت اول به طور همزمان پخش شد و 10 قسمت بعدی پخش شد. هفتگی بین جولای و سپتامبر سال گذشته. یک قسمت ویژه از مجموعه هارلی کوین نیز در فوریه سال گذشته پخش شد.

فصل سوم سریال انیمیشن هارلی کوین با استخدام لکس لوتور Poison Ivy برای رهبری لژیون آف به پایان رسید. پس از دستگیری بروس وین به دلیل فرار مالیاتی، هارلی کویین نیز با خانواده خفاش به رهبری بت گرل پیوست. این انیمه بر روی هارلی کوئین، پویسون آیوی و دیگر آنتاگونیست های دی سی تمرکز دارد که به یکدیگر کمک می کنند تا جایی در میان شروران گاتهام پیدا کنند.

کالی کوکو مثل هارلی کوین، دریاچه بل مثل Poison Ivy آلن تودیک به عنوان جوکر برایانا کوکو به عنوان Batgirl، تونی هیل به عنوان دکتر روانی، جیسون الکساندر مانند سی بورگمن، دیدریش بیدر مثل بروس وین، جانکارلو اسپوزیتو مانند لکس لوتر، ناتالی مورالس مانند لوئیس لین، جیم راش به عنوان ریدلر، کریستوفر ملونی به عنوان کمیسر جیمز گوردون، سنا لیتان به عنوان زن گربه ای، راهول کولی مثل مترسک، ونسا مارشال در نقش زن شگفت انگیز و سیجیکوب ترمبلی آنها در نقش رابین بخشی از صداپیشگان سریال هارلی کوین هستند.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معبد ایشوکین اسب غول پیکر

Kaley Cuoco از Yes, Norman Productions در کنار جاستین هالپرن، پاتریک شوماخر، زهر را نجات بده، جنیفر کویل، جسیکا گلدشتاین و دین لوری او به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال انیمیشن هارلی کوین فعالیت می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر