حضور رایتل در رویداد الکامپ 2023

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از 13 تا 18 تیرماه با حضور فعالان حوزه فناوری برگزار می شود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار تحقق زندگی هوشمند در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه و اطلاع از محصولات و خدمات جدید رایتل می توانند از تاریخ 16 لغایت 16 تیرماه از ساعت 8 الی 16 به نمایشگاه بین المللی 27، 9 الی 8 و فضای باز جنوب سالن 38 و 7 مراجعه کنند. .

گزارش پایان اطلاعیه

رایتل با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در بخش‌های مختلف و ایجاد ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تاثیرگذار در تحول دیجیتال برای توسعه کشور است. در این راستا با فعالیت در زمینه‌های سامانه پردازش هوشمند پلاک، مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل و هوشمندسازی، تلاش می‌کند تا در حوزه خدمات مبتنی بر کسب‌وکار.هوشمندی نقش‌آفرینی کند.

رایتل در این نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان، آماده ارائه آخرین خدمات، دستاوردها و محصولات به منظور حمایت و تقویت توانمندی های نوآوری دانش بنیان ایرانی است. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به سالن های رایتل از طرح ها و پکیج های ویژه مختلفی بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور با محوریت «خدمات سازمانی مبتنی بر اطلاعات» آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان الکامپ 2023 برای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمند مبتنی بر توان داخلی و دانش و ظرفیت سازی اقتصادی است.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار تحقق زندگی هوشمند در نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

بخوانید  در حالت بازی پلاس جدید Dead Space Remake یک پایان مخفی وجود دارد