در حالت بازی پلاس جدید Dead Space Remake یک پایان مخفی وجود دارد

بازی Dead Space Remake قرار است در تاریخ 27 ژانویه (7 فوریه) سال جاری برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5، پلتفرم های Xbox Series X منتشر شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

به نظر می رسد حالت جدید بازی پلاس Dead Space Remake دارای یک پایان مخفی خواهد بود.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Dead Space با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

اوایل این هفته، Studio Motive جزئیاتی در مورد نحوه استفاده از ویژگی‌های کنترلر DualSense در نسخه پلی‌استیشن 5 بازسازی Dead Space منتشر کرد. به گفته این سازنده، از ویژگی های مختلف این دسته از بازی ها مانند ماشه های تطبیقی، بازخورد لمسی و بلندگوها استفاده می شود. به عنوان مثال، شلیک یک تفنگ پلاسما بازخورد لرزشی ایجاد می کند و دکمه آتش بر اساس مقاومت ماشه هر تفنگ با انگشت بازیکن درگیر می شود. بلندگوهای DualSense برای جلوه های صوتی درون بازی مانند برداشتن آیتم ها یا شارژ مجدد انرژی نیز استفاده می شوند.

استودیو Motive تایید کرده است که بازسازی بازی ترسناک Dead Space پس از عرضه، دارای حالت New Game Plus خواهد بود. سپس استودیو در توییتر اعلام کرد که این حالت دارای یک پایان مخفی، نوع جدیدی از نکرومورف به نام Ghost و زره پیشرفته سطح 6 خواهد بود. Studio Motive هیچ چیزی در مورد جزئیات این پایان مخفی منتشر نکرده است و بازیکنان احتمالاً نیاز به این دارند. منتظر بمانید تا بازی منتشر شود و آن را تجربه کنید تا آن را ببینید یا در مورد گونه های نکرومورف جدید یاد بگیرید.

بخوانید  معرفی کلاس Pysker در تریلر جدید Warhammer 40,000: Darktide