تمایل فرانسیس لارنس برای تولید فیلم بزرگسالان کنستانتین ۲

فرانسیس لارنس در مصاحبه ای با The Wrap گفت که می خواهد دنباله ای از Constantine با درجه R بسازد.

فرانسیس لارنس ادامه داد: “اگر من مجبور بودم اثری با درجه سنی بزرگسالان انجام دهم، واقعاً فیلمی با آن درجه سنی می ساختم. در این صورت آن را بسیار ترسناک تر و خشن تر می کردم تا واقعاً یک R باشد. فیلم دارای رتبه.” کارگردان کنستانتین با بیان اینکه این بار شرایط فرق می کند و می خواهد روی ساخت یک فیلم بزرگسال تمرکز کند، گفت: حداقل این بار هدف من این است که بدون دغدغه و به جای فیلمی با درجه سنی بالای 13 سال این کار را انجام دهم. رتبه بندی بزرگسالان من برای تولید یک اثر بزرگسال که طرفداران از ابتدا می خواستند، خواهم رفت.

پس از اکران فیلم کنستانتین در سال 2005، او با نظرات متفاوت منتقدان روبرو شد. برخی کنستانتین را اصلاً شایسته تحسین نمی دانستند، اما این فیلم توانست جامعه طرفداران خود را پیدا کند. این فیلم روی جان کنستانتین، شعبده باز و شخصیت کمیک دی سی تمرکز داشت که زندگی خود را به عنوان یک کارآگاه ماوراء الطبیعه گذراند. جزئیات زیادی در مورد دنباله کنستانتین وجود ندارد، اما ما می دانیم که فیلمنامه آکیوا گلدمن نوشته شده است که علاوه بر این جی جی آبرام و هانا مینگلا او به عنوان تهیه کننده این پروژه فعالیت می کند.

اوایل سال جاری اعلام شد که برادران وارنر. دیسکاوری دنباله بازی نقش آفرینی کنستانتین را تولید خواهد کرد ریوز کیانو و سرب فرانسوا لوران چراغ سبز نمایان شد. اما در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فرانسیس لارنس از پروژه های خود برای کنستانتین 2 نام برده است. این فیلمساز آمریکایی به رسانه The Wrap اعلام کرد که می خواهد کنستانتین 2 با طبقه بندی سن واقعی ساخته شود.

بخوانید  انتشار پوستر شخصیت سریال The Last of Us HBO

فرانسیس لارنس گفت: “من فکر می کنم یکی از بزرگترین مشکلات قسمت اول کنستانتین سن او بود. ما از قوانین برادران وارنر پیروی کردیم تا با کنترل میزان خشونت، غرغر و زبان، آن را به یک فیلم PG-13 تبدیل کنیم، اما هیئت مدیره تصمیم گرفت که بزرگسال است بزرگترین پشیمانی من این بود که یک فیلم بزرگسال گرفتیم که در واقع PG-13 بود.